Fietsvrouwen aan het woord. Tips, ervaringen en adviezen.

gasboerinnen

ieliependalie
Forum-lid

ieliependalie 01 jun 2006 17:38

Hee Trudie!
Ik las ergens dat je ook anesthesie-medewerker bent! Toevallig ken ik best veel collega's die veel fietsen. Zou er een relatie bestaan tussen het vak en de hobby???

trudie
Forum-lid

trudie 01 jun 2006 20:16

Quote: Origineel geplaatst door ieliependalie op 01 Juni 2006
Hee Trudie!Ik las ergens dat je ook anesthesie-medewerker bent! Toevallig ken ik best veel collega's die veel fietsen. Zou er een relatie bestaan tussen het vak en de hobby???

Ikke???? Nee hoor, ik denk je iemand anders bedoelt.
Maar van die relatie snap ik wel hoor. Als die gasboeren gaan fietsen, dan hopen ze dat ze een lekke band krijgen en ze zijn dan reuzeblij dat ze weer "gas kunnen toedienen".

BTW, ik ben ambtenaar op financieel-economisch gebied (ik hoop niet dat ik je nu erg teleurstel)

rene1
Forum-lid

rene1 01 jun 2006 20:24

Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 01 Juni 2006

Quote: Origineel geplaatst door ieliependalie op 01 Juni 2006

Hee Trudie!
Ik las ergens dat je ook anesthesie-medewerker bent! Toevallig ken ik best veel collega's die veel fietsen. Zou er een relatie bestaan tussen het vak en de hobby???

Ikke???? Nee hoor, ik denk je iemand anders bedoelt. Maar van die relatie snap ik wel hoor. Als die gasboeren gaan fietsen, dan hopen ze dat ze een lekke band krijgen en ze zijn dan reuzeblij dat ze weer "gas kunnen toedienen". BTW, ik ben ambtenaar op financieel-economisch gebied (ik hoop niet dat ik je nu erg teleurstel)

Ik ben gasboer. (En Epo-boer he)

ieliependalie
Forum-lid

ieliependalie 01 jun 2006 23:17

O,o, zelf teveel aan de Sevo gesnoven denk ik. Sorry hoor Trudie! Ieder zijn/haar vak!

Plaats reactie