Wil in de periode 21-7 t/m 4-8 naar de Alpe. Heeft iemand campeeradviezen in Bourge d'Oisans? Moet ik reserveren?
Heb een kleine tent voor max. 2 personen. Graag advies...
Camping-advies rond Alpe ’dHuez
Camping Colporteur ligt vlakbij dorp, echt echter geen zwembad. Heb daar al 'n keer of drie gestaan tijdens marmotte. 'n Aanrader.
www.camping-colporteur.com
www.camping-colporteur.com
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Via colporteur kun je wel iedere dag kaartjes ophalen voor 't gemeente zwembad iets verderop. Deze zijn gratis en moet je voor de middag afhalen. Is idd goede camping en mooi dichtbij de Spar supermarkt (= enige fatsoenlijke super in de buurt!)
Als deze vol staat kun je eventueel ook uitwijken naar Allemont (bij het stuwmeer), hier stond ik afgelopen zomer en was het over het algemeen wat rustiger. Deze camping koste ook slechts 5,50 pppn dus was wel een koopje. Was alleen verder wel een simpele camping.
Als deze vol staat kun je eventueel ook uitwijken naar Allemont (bij het stuwmeer), hier stond ik afgelopen zomer en was het over het algemeen wat rustiger. Deze camping koste ook slechts 5,50 pppn dus was wel een koopje. Was alleen verder wel een simpele camping.
Alleen al direct onder de Alpe zijn drie of vier campings, waarvan 2 met zwembad (dacht ik). Volgens mij zit je alweer buiten het hoogseizoen, dus reserveren zal wel niet nodig zijn. Ikzelf heb 2 keer op la cascade en 1 keer op la piscine gestaan, bevielen beide goed. Als je wat meer geld wil uitgeven, dan is fietsershotel Au bon Accuil (oid) wel een echte aanrader.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Als het een beetje meezit zit in deze periode ook in deze regio (Allemont).
Weet iemand of er in deze periode cyclosportieven in deze regio worden gehouden?
BVD
Weet iemand of er in deze periode cyclosportieven in deze regio worden gehouden?
BVD
Niemand zegt dat het moet,<br>
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.
Ik kom net terug van weekje vakantie rondom Alp D'Huez en ik stond op de camping La Cascade, aan de voet van de berg. Prima camping met zwembad en vriendelijke staf. Ik ben in een afdaling in het ravijn gereden en moest met ambulance naar Grenoble afgevoerd worden, de mensen van de camping hadden alles prima voor me geregeld!
http://pro.wanadoo.fr/camping.lacascade
Tip voor het fietsen aldaar: Koop het boekje 30 fietsroutes aan de receptie
En de plaatselijke fietsenmaker in Bourg d'Oisans is TOP, heeft een uur aan mn fiets gesleuteld en ik moest 10 euro afrekenen. Koopje en vakkundig gedaan!
http://pro.wanadoo.fr/camping.lacascade
Tip voor het fietsen aldaar: Koop het boekje 30 fietsroutes aan de receptie
En de plaatselijke fietsenmaker in Bourg d'Oisans is TOP, heeft een uur aan mn fiets gesleuteld en ik moest 10 euro afrekenen. Koopje en vakkundig gedaan!