Ik heb sinds andehalve week zo'n zeurdigre 'trekkende' pijn in onderrug aan de linkerkant. Zo vlak boven mijn bil. Het ene moment voel ik een spier in mijn bil , de andere keer op de plek tussen onderrug en bil.
Met lopen voelt het net of het iets vastzit waardoor het niet soepel loopt.
De week na pinksteren was ik op vakantie in Belgie , in Bocholt.
Daar totaal 240 km. vlak gefiets (ritje van 80, 60 en 100). Af en toe een klein klimmetje. Soepel gefietst, in het begin last aan die linker onderrug, later ietsje beter. Gaat redelijk.
Ik wilde morgen proberen de 150 km. van de Hel van Wageningen fietsen als voorbereiding op de Waalse pijl op 24 juni vanuit Vottem.
Is dat verstandig of dat niet Hel van Wageningen en Waalse pijl doen, maar Waalse pijl volgend jaar ?
Vorig jaar had ik ook al pech, toen een maandje voor de Waalse Pijl een spierscheurtje.
Tot nu toe 1600 km. gereden.
zeurige pijn in linker onderrug
ik heb momenteel precies het zelfde. baal er erg van. ben ne even gestopt met fietsen. ik heb op internet gezocht en het schijnt dat mijn linker SI gewricht overbelast is. Ik laat ondertussen wel mijn fiets even opnieuw afstellen. Hou me even ajb. op de hoogte als je wat meer weet.
-
- Forum-lid
Als ik de klachten zo lees lijkt het inderdaad op een vastzittend SI gewricht.
Een goede manueel therapeut helpt je hier in twee minuten vanaf!
Als je hiermee langer blijft rondlopen, loop je het risico op overbelasting van andere "onderdelen" zoals lage rug en ben je nog verder van huis
Een goede manueel therapeut helpt je hier in twee minuten vanaf!
Als je hiermee langer blijft rondlopen, loop je het risico op overbelasting van andere "onderdelen" zoals lage rug en ben je nog verder van huis
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
Hoi,
Wat zal er gaan gebeuren met het opnieuw afstellen van de fiets? Ik ben benieuwd of dit ook enige verlichting geeft.
Ik ben in vooronderzoek voor een nieuwe (race)fiets, mogelijk met flatbar vanwege onderrugklachten, mogelijk met verstelbare stuurpen.
Wat zal er gaan gebeuren met het opnieuw afstellen van de fiets? Ik ben benieuwd of dit ook enige verlichting geeft.
Ik ben in vooronderzoek voor een nieuwe (race)fiets, mogelijk met flatbar vanwege onderrugklachten, mogelijk met verstelbare stuurpen.
Orbea Spatios