Vakantieplannen?!
Ben wel benieuwd of iedereen in z'n vakantie ook op de fiets stapt of op het strand gaat liggen oid........Ik ga a.s. zondag voor twee weken naar de Provence, net iets ten oosten van Apt, bij de Luberon........ Heb mezelf voorgenomen dat het geen fietsvakantie wordt maar een vakantie-waarbij-de-fiets-meegaat, dit ivm de knieen. Hopelijk "doen" ze het.Aangezien mijn planning was om vanaf jan-feb al te gaan trainen en dat eind feb. al in het water viel weet ik niet of een tijdverbetering op de Ventoux er in zit maar als de knieen het toelaten ga 'k het iig proberen.Sowieso lekker toeren daar..........
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox
In de vakantie ga ik lekker verhuizen en m'n nieuwe woning betrekken! Fietsen zit er dan niet bij denk ik. Dit gaat sowiezo niet lukken aangezien ik op het moment in de kreukels lig. Er komt in oktober nog wel een huwelijks reisje aan. Maar dat wordt absoluut niet fietsen op de fiets...
Succes is niet voor altijd, en falen is niet fataal.
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 03 Juli 2006
Ehh............durf het haast niet te vragen maare ehh...ik ben gek op feestjes, biertje erbij!
Jaha, ik pak er dan wel een biertje bij . Nu nog de danslessen, maar dat gaat op het moment ook moeilijk...
Ehh............durf het haast niet te vragen maare ehh...ik ben gek op feestjes, biertje erbij!
Jaha, ik pak er dan wel een biertje bij . Nu nog de danslessen, maar dat gaat op het moment ook moeilijk...
Succes is niet voor altijd, en falen is niet fataal.
ik ga komende zondag naar dochamps(ardenne) en ik ga er zeker fietsen, maar ons mam ligt te mouwen dat ik daar alleen onder begeleiding mag fietsen(met een gids ofzo, iemand interesse???)
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen
emotie kun je uischakelen
Quoten: Origineel geplaatst door cascarsi op 03 Juli 2006
ik ga komende zondag naar dochamps(ardenne) en ik ga er zeker fietsen, maar ons mam ligt te mouwen dat ik daar alleen onder begeleiding mag fietsen(met een gids ofzo, iemand interesse???)
Tja je moet je moeder ook begrijpen je hoort ook zoveel van die gekke verhalen de laatste tijd en het is normaal dat ouders zich bezorgt maken om hun kroost. Dus dat wordt nog wat als je uitgezonden wordt naar verweggistan
Tja je moet je moeder ook begrijpen je hoort ook zoveel van die gekke verhalen de laatste tijd en het is normaal dat ouders zich bezorgt maken om hun kroost. Dus dat wordt nog wat als je uitgezonden wordt naar verweggistan
cornelli racing cycles Uden
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Ik ga op mn Cannondale samen met een maat naar Schotland fietsen. Zondag 23 juli vetrekken we en maandag 14 augustus zijn we weer terug. Eerst fietsen we naar Calais en vervolgens via Londen naar Schotland toe. We hebben één BOB kar mee waar al onze bagage ingaat. Ook hebben we allebei een frametas.
-
fitseflitser
- Forum-lid
Eerst 2 weken te voet door de bergen van Zitserland. Dan terug naar huis, fietsen ophalen, onderdak regelen en een weekje fietsen in de Vogezen.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)
Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 05 Juli 2006
Van 15 t/m 22 juli Bourg d Oisans (TdF)en in september naar Kreta of Malta.
Misschien treffen we elkaar daar wel!? Ik ben er dan ook. Ik zal regelmatig in mijn forumshirt rijden.
Van 15 t/m 22 juli Bourg d Oisans (TdF)en in september naar Kreta of Malta.
Misschien treffen we elkaar daar wel!? Ik ben er dan ook. Ik zal regelmatig in mijn forumshirt rijden.
kiekeboe