Voor al je afspraakjes

fiets club of maatje gezocht!!!

samtbike
Forum-lid

samtbike 08 jul 2006 16:00

Ik wil eigenlijk beginnen met wielrennen en ik heb du niet echt veel ervaring.
Ik weet niet echt waar ik het beste bij een club kan. ik woon zelf in Heemskerk ( tegen beverwijk) en waarschijnlijk ga ik verhuizen naar zaandam/ haarlem of a'dam.
wie o wie kan mij helpen, of weet een leuke club voor een beginner.
(met mijn mautainbike fiets ik in de duinen gemiddeld rondjes van 30/40 km van gemiddeld 25 km p.u. op verharde paden.)

samtbike
Forum-lid

samtbike 09 jul 2006 13:11

Quoten: Origineel geplaatst door samtbike op 08 Juli 2006

Ik wil beginnen met wielrennen en ik heb dus niet echt veel ervaring. Het lijkt mij verstandig naar een club te gaan, maar ik ben bang dat als je lid wordt van een club dat de trainingen dan gelijk heel erg hoog liggen, en dat ik het dan al heel snel niet meer leuk ga vinden. Is het in dat geval niet verstandiger om de eerste paar maanden gewoon zelf te trainen? wat raden jullie aan
ik woon zelf in Heemskerk ( tegen Beverwijk) en waarschijnlijk ga ik verhuizen naar Zaandam/ Haarlem of A'dam.
wie o wie kan mij helpen, of weet een leuke club voor een beginner.
(ik heb wel wat ervaring met fietsen: met mijn mautainbike fiets ik in de duinen gemiddeld rondjes van 30/40 km van gemiddeld 25 km p.u. op verharde paden.)

Yvonne767
Forum-lid

Yvonne767 08 jul 2015 17:11

Hoi goedemiddag,

Even voorstellen:
Mijn naam is Yvonne, 48 jr en woon in Zaanstad.
Je hebt er 9 jr op moeten wachten ;) maar vandaag kwam ik jouw berichtje tegen met ; Fietsclub of maatje gezocht. Laat ik nu ook n fiets maatje zoeken!
Maar na 9 jr zal jij geen beginneling meer zijn.
Ik wel, heb sinds kort n Cube Cross en zou t leuk vinden om die rondjes niet alleen te hoeven fietsen.
Weet jij inmiddels of er fiets clubs zijn in de Zaanstreek?
En dan zoals jij aangaf : rondje van zo'n 30/40km en 25km op verharde weg....ongeveer ;)
Geen idee of dit berichtje na 9 jr nog aankomt, wellicht dat iemand anders dit berichtje oppikt en mijn vraag zou kunnen beantwoorden.
Alvast mijn dank!

Plaats reactie