hoi ik ben op zoek naar schoenen die ik or mijn mautainbike en racefiets kan gebruieken. of is dat echt een afrader?
Wat voor schoenen en wat voor klicksysteem is goed?
ik wil er niet al te veel voor uitgeven, ik heb pendalen zonder plaatje gekregen,daar knden time plaatjes op, maar wie kan mij uitleggen hoe dat werkt, of kan ik dan toch beter gewoon iets kopen?
wat voor schoenen?
-
- Forum-lid HC
Indien je van buitenlandse afkomst of dyslektisch bent, moet je me maar verontschuldigen. Maar zoveel fouten in je berichten dat kan echt niet hoor. Ik maak ook vast veel fouten maar lees wel alles na voor het plaatsen maar zulke grove fouten als in de 2 berichten die ik van jouw heb gelezen dat is niet normaal.
Maar om evengoed antwoord op de vraag te stellen. Koop een set mtb schoenen (of fitness schoenen indien je niet meer dan een paar uurtjes per week fietst) en zet zowel op de mtb als op de racefiets een set spd pedalen. Verder kun je ook lekker een hele dag besteden aan het doorlezen van dit forum, want er staat hier echt heel veel info, die jij wel interesant zult vinden.
Maar om evengoed antwoord op de vraag te stellen. Koop een set mtb schoenen (of fitness schoenen indien je niet meer dan een paar uurtjes per week fietst) en zet zowel op de mtb als op de racefiets een set spd pedalen. Verder kun je ook lekker een hele dag besteden aan het doorlezen van dit forum, want er staat hier echt heel veel info, die jij wel interesant zult vinden.
ow nog even voor alle duidelijkheid:
het zijn time pendalen, zonder plaatjes: en nu heb ik begrepen van de persoon waar ik ze van heb gekregen, dat ik alleen nog time plaatjes moet kopen en die onder mijn schoenen zetten, klopt dat?
(hij heeft er zelf niet zoveel verstand van :S)
maar kan je dan gewoon onder ieder soort schoen time plaatjes zetten, kan iemand mij dat uileggen.
het zijn time pendalen, zonder plaatjes: en nu heb ik begrepen van de persoon waar ik ze van heb gekregen, dat ik alleen nog time plaatjes moet kopen en die onder mijn schoenen zetten, klopt dat?
(hij heeft er zelf niet zoveel verstand van :S)
maar kan je dan gewoon onder ieder soort schoen time plaatjes zetten, kan iemand mij dat uileggen.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Als je even wat foto's plaatst dan wordt het hele verhaal wat duidelijker. Weet wel dat niet onder iedere schoen ieder type plaatje past. Als je dus time plaatjes wilt hebben moet je daar goed op letten bij aanschaf van een paar schoenen.
-
- Forum-lid HC
Lijken mij redelijk oude pedalen. Ik ken ze ook niet, maar indien je een fm vind die de juiste schoenplaatjes heeft (lees een grotere zaak die al langer bestaat) kan je die plaatjes waarschijnlijk wel onder elk model schoen plaatsen waar ook spd van shimano onder kan.