trainingsgroepje/fietsmaat Nijmegen
Beste mensen,
Ik ben op zoek naar mensen die 1 a 2 keer per week samen willen fietsen. Ik woon in Nijmegen en fiets zelf gemiddeld rond de 200 km per week. Soms een langere tocht, maar vaker kortere tochten rond de 40 km. Goed, laat het maar horen.
Erik
Ik ben op zoek naar mensen die 1 a 2 keer per week samen willen fietsen. Ik woon in Nijmegen en fiets zelf gemiddeld rond de 200 km per week. Soms een langere tocht, maar vaker kortere tochten rond de 40 km. Goed, laat het maar horen.
Erik
Erikson
Quoten: Origineel geplaatst door Erik_son op 31 Juli 2006
Beste mensen,
Erik
Hoi Erik,
Ik kom uit Malden, ik fiets 100km per week afhankelijk van het mooie weer!
Beste mensen,
Erik
Hoi Erik,
Ik kom uit Malden, ik fiets 100km per week afhankelijk van het mooie weer!
Berg en Dal klimmertje!
Ik kom ook uit Nijmegen.
Weet iemand of de wedrenners nu deze weken ook rijden op dinsdag avond. Ik denk dat ik een keertje mee ga rijden om eens te kijken of dat wat is. Lijkt me wel leuk om eens in een groep te rijden.
Weet iemand of de wedrenners nu deze weken ook rijden op dinsdag avond. Ik denk dat ik een keertje mee ga rijden om eens te kijken of dat wat is. Lijkt me wel leuk om eens in een groep te rijden.
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!
Quote: Origineel geplaatst door ottie op 07 Augustus 2006
Ik kom ook uit Nijmegen.Weet iemand of de wedrenners nu deze weken ook rijden op dinsdag avond. Ik denk dat ik een keertje mee ga rijden om eens te kijken of dat wat is. Lijkt me wel leuk om eens in een groep te rijden.
Volgens mij rijden ze gewoon, ook in de vakantie. Zondagmorgen kwam ik ze tegen in Duitsland. Kijk anders even op www.wedrenners.nl
Ik kom ook uit Nijmegen.Weet iemand of de wedrenners nu deze weken ook rijden op dinsdag avond. Ik denk dat ik een keertje mee ga rijden om eens te kijken of dat wat is. Lijkt me wel leuk om eens in een groep te rijden.
Volgens mij rijden ze gewoon, ook in de vakantie. Zondagmorgen kwam ik ze tegen in Duitsland. Kijk anders even op www.wedrenners.nl
Als ie gaar is kom ik terug
Thanks. Ga ik binnenkort maar eens een kijkje bij die gasten nemen. Keertje meerijden. De route die de wedrenners fietsen ken ik grotendeels. Ik zag net op de site van de Wedrenners hoe de route door de polder via het Reichswald terug naar Berg en Dal loopt en eindigt op de Duivelsberg.
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!
-
- Forum-lid
ik kom ook uit nijmegen, lindenholt bike gemiddeld 100/150 in de week meerendeel op atb maar ook op race, lijkt me wel grappig om met forum genoten te biken.
let me know
let me know
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)
Sorry dat ik nu pas reageer, vakantie he. Maar goed, het weer is gelukkig weer wat beter dus fietsen maar. Wedrenners had ik al van gehoord, ik ga zeker een keer mee fietsen binnenkort. Maar, wil daarnaast ook nog wel met een klein groepje afspreken. Ik kan volgende week vanaf ma 21 augustus in principe iedere avond, dus wie wil meefietsen graag. Rondje zien we dan wel. Erik
Erikson
Ik woon ook in Nijmegen en fiets regelmatig met de wedrenners (dinsdagavond). Ben nog aan het herstellen (fiets wordt ook hersteld) van een ongelukje, maar wil binnenkort ook wel een keer meefietsen. CU
Ron
Ron
<a target="_blank" href= "http://i35.photobucket.com/albums/d167/ ... on</a> ! <a target="_blank" href= "http://i35.photobucket.com/albums/d167/ ... ida</a><br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Ook ik woon in Nijmegen, ik heb er ook wel over zitten denken om met de wedrenners mee te gaan fietsen, maar 18.00 / 18.30 haal ik zeker niet altijd. Lijkt me wel leuk om een keer met een groep in omgeving Nijmegen te gaan fietsen, komend weekend?