Time ASX Titan Crankset
-
pariscarbon
- Forum-lid
Nieuw, en waarschijnlijk de eerste in Nederland een TIME ASX Titan crankset op een....Pinarello Paris Carbon.
Dit super crankset, 580gram incl. bottom bracket, is officieel alleen te koop met BSA-draad. Op vakantie in Frankrijk was ik bij een fietsenzaakje waarvan de eigenaar goede connecties met de Time fabriek had. Op speciaal verzoek is er een setje gemaakt met Italiaanse draad voor in mijn Pinarello. Na een week had ik dit top crankstel in mijn fiets zitten.
Dit super crankset, 580gram incl. bottom bracket, is officieel alleen te koop met BSA-draad. Op vakantie in Frankrijk was ik bij een fietsenzaakje waarvan de eigenaar goede connecties met de Time fabriek had. Op speciaal verzoek is er een setje gemaakt met Italiaanse draad voor in mijn Pinarello. Na een week had ik dit top crankstel in mijn fiets zitten.
Pinarello wint toch de tour
Quoten: Origineel geplaatst door Paris Carbon op 09 Augustus 2006
Nieuw, en waarschijnlijk de eerste in Nederland een TIME ASX Titan crankset op een....Pinarello Paris Carbon.
Hoe durf je om dan geen foto te plaatsen?!
Hoe durf je om dan geen foto te plaatsen?!
-
pariscarbon
- Forum-lid
Probeer ik, mare..... als fietser heb ik geen verstand van it zaken. Dus als ik de foto op mijn PC heb staan hoe krijg ik die dan op het forum?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
ventje uploaden bij bijv www.imageshack.us
-
pariscarbon
- Forum-lid
Merci beaucoup.
Daar is tie dan, is het geen schoonheid?
Een goed begin, maar we zijn natuurlijk vooral benieuwd naar het geheel!
-
pariscarbon
- Forum-lid
Hier is de complete fiets dan, Pinarello Paris Carbon, Record, Cosmics, Synapsi stuur, Custome made zadel en het fantastische Time crankset.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Als ik heel eerlijk ben vind ik het Record alu crankstel nog steeds het mooiste staan op een Italiaanse fiets, daar kan voor mij geen Time, Pulsion of FSA etc carbon crankstel aan tippen
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
-
pariscarbon
- Forum-lid
Tja, nieuwe stikkers...en Ferrari is toch ook niet wit. Daarbij komt hoe goed de nieuwe stikkers ook zijn. het kan niet tippen aan de orginele Mavic stikkers. Maar goed nieuws de Cosmic 2007 wielen krijgen wit/zilveren stikkers. Dus over ca. 6 maanden ziet het er wellicht anders uit.
En een record crankstel, tja is ook mooi, alleen dat gewicht!!! dit weegt maar lieftst 190 gram minder dan een record carbon en ruim 300 gram minder dan een record aluminium. Tegen zoveel gewichtbespraring kan je niet tegenaan trainen. Dus ja, soms moet je qua uiterlijk consessies doen.
Maar als ik eerlijk bent vind ik de Time toch wel aanzienlijk mooier dan de record carbon. Smaken verschillen!!
En een record crankstel, tja is ook mooi, alleen dat gewicht!!! dit weegt maar lieftst 190 gram minder dan een record carbon en ruim 300 gram minder dan een record aluminium. Tegen zoveel gewichtbespraring kan je niet tegenaan trainen. Dus ja, soms moet je qua uiterlijk consessies doen.
Maar als ik eerlijk bent vind ik de Time toch wel aanzienlijk mooier dan de record carbon. Smaken verschillen!!
-
bike_add1ct
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door Paris Carbon op 11 Augustus 2006
dit weegt maar lieftst 190 gram minder dan een record carbon en ruim 300 gram minder dan een record aluminium. Tegen zoveel gewichtbespraring kan je niet tegenaan trainen.
Nee dat klopt. Daar valt inderdaad niet tegenaan te trainen!
Zeer mooi fietsje verder.
dit weegt maar lieftst 190 gram minder dan een record carbon en ruim 300 gram minder dan een record aluminium. Tegen zoveel gewichtbespraring kan je niet tegenaan trainen.
Nee dat klopt. Daar valt inderdaad niet tegenaan te trainen!
Zeer mooi fietsje verder.