Primal Wear
Heeft iemand ervaring met dit merk. Ik zag dat bijv mevr. Vos hier kleding van heeft.
Ik ben eens aan het kijken of de prijzen interessant zijn om eigen kleding telaten maken/ bedrukken voor ons clubbie.
Maar heb zelf totaal geen ervaring met de kwaliteit van dit merk.
Iemand anders wel ?
Ik ben eens aan het kijken of de prijzen interessant zijn om eigen kleding telaten maken/ bedrukken voor ons clubbie.
Maar heb zelf totaal geen ervaring met de kwaliteit van dit merk.
Iemand anders wel ?
-
- Forum-lid HC
Mijn broer heeft onlangs een fietsshirt gekocht dus lange duurtest weet ik niet, maar is wel een goede stof. Zelf overigens een casual t-shirt van ze en ook die kwaliteit is top voor de prijs (en uiteraard leuke decals )
- spinningfreak
- Forum-lid
Ik ruik SPAM.
Zie onderstaande stukje op site bushbikers:
Bushbikers kledinglijn
Het groen-blauwe tenue is inmiddels zeer bekend in de Zuid-Oosthoek van Drenthe (en ver daarbuiten!). De kleding is ontworpen door Voors Design uit Sleen en van het sportmerk "Force Sportswear ".
en kijk dan eens naar de profile van Alexbzv.
Zie onderstaande stukje op site bushbikers:
Bushbikers kledinglijn
Het groen-blauwe tenue is inmiddels zeer bekend in de Zuid-Oosthoek van Drenthe (en ver daarbuiten!). De kleding is ontworpen door Voors Design uit Sleen en van het sportmerk "Force Sportswear ".
en kijk dan eens naar de profile van Alexbzv.
-
- Forum-lid HC
Vind het ook niets te maken hebben met spam. primal wear staat nu eenmaal bekend om zijn speciale designs. dus als iemand daar op wijst is dat nog lang geen spam. (anders is elke post van ts-biker en casran en uiteraard ook sharkman ook spam en dat is niet een discussie die hier te voeren valt)
- spinningfreak
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 18 Oktober 2006
Spinningfreak, je lijkt me een beetje paranoide.
Ik zie geen echte spam, alleen positieve geluiden over een kledingmerk en een lichte aanbeveling voor Force.
En ja? Sleen? En in profiel staat Emmen? Dus..
Ach ja, I rest my case.
Net stond er in het profiel nog Sleen, maar laat maar zitten.
Edit:
Van Casran en TS-biker weten we waar we aan toe zijn, maar iemand die vandaag z'n eerste twee posts doet en dan op dit topic, dan is er toch sprake van 'reasonable doubt'
Spinningfreak, je lijkt me een beetje paranoide.
Ik zie geen echte spam, alleen positieve geluiden over een kledingmerk en een lichte aanbeveling voor Force.
En ja? Sleen? En in profiel staat Emmen? Dus..
Ach ja, I rest my case.
Net stond er in het profiel nog Sleen, maar laat maar zitten.
Edit:
Van Casran en TS-biker weten we waar we aan toe zijn, maar iemand die vandaag z'n eerste twee posts doet en dan op dit topic, dan is er toch sprake van 'reasonable doubt'
ok, maar de TS "SP- eric" is niet diegene die jij van spam beschuldigt, terwijl spam bijna altijd door de TS plaatsvindt.
In dit geval reageert iemand die lid is van een club die ook bij hetzelfde bedrijf kleding heeft gekocht en daar blijkbaar erg tevreden over is. Dat is juist een waardevolle posting voor TS (in tegenstelling tot bijv. mijn post hier )
En al was het de directeur van primal wear zelf, er wordt om info gevraagd door de TS en spam is juist ongevraagde troep.
Maar back on topic, ik dacht dat primal wear alleen die fun0-shirts waren mat rare opdrukken model "3 maten te groot" maakten
In dit geval reageert iemand die lid is van een club die ook bij hetzelfde bedrijf kleding heeft gekocht en daar blijkbaar erg tevreden over is. Dat is juist een waardevolle posting voor TS (in tegenstelling tot bijv. mijn post hier )
En al was het de directeur van primal wear zelf, er wordt om info gevraagd door de TS en spam is juist ongevraagde troep.
Maar back on topic, ik dacht dat primal wear alleen die fun0-shirts waren mat rare opdrukken model "3 maten te groot" maakten
Tjeempie, gaat dat altijd zo hier?
Ik dacht gewoon een bijdrage te leveren aan dit furum.
Sinds kort is Primal Wear gevestigd in Assen en daar wordt dus ook de kleding van Force gemaakt.
Geen idee of de designer van Primal Wear en Force dezelfde is, maar als je de kleding van de Bushbikers ziet zou dat maar zo eens kunnen, vandaar de link naar de site van die MTB vereniging.
En de naam Voors Design, waar Force gemaakt wordt, heb ik niet eens genoemd!
Sinds kort is Primal Wear gevestigd in Assen en daar wordt dus ook de kleding van Force gemaakt.
Geen idee of de designer van Primal Wear en Force dezelfde is, maar als je de kleding van de Bushbikers ziet zou dat maar zo eens kunnen, vandaar de link naar de site van die MTB vereniging.
- spinningfreak
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Alexzbc op 19 Oktober 2006
Excuses,
Spam is gewoon irritant op een forum en soms ben je dan misschien een beetje 'over eager' als je denkt Spam te zien. Laat je dus niet weerhouden door deze 'valse start'.
Excuses,
Spam is gewoon irritant op een forum en soms ben je dan misschien een beetje 'over eager' als je denkt Spam te zien. Laat je dus niet weerhouden door deze 'valse start'.
-
- Forum-lid HC
Ach iedereen maakt wel eens een verkeerde inschatting. Ik hoop dat het voor ons nieuwe forum lid goed opgelost is zodat hij blij actief blijft.