naam changen
-
- Forum-lid
kan iemand men naam veranderen in performancect of moet ik hiervoor een nieuw acount aanmake
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 29 September 2006
Je zult een nieuw account aan moeten maken, ik kan je naam namelijk niet veranderen. De webredacteur kan het ook niet, dus zul je even een nieuw account moeten registreren.
Anders had je het zelf waarschijnlijk wel gedaan . Ik krijg namelijk de indruk dat je niet zo'n ontzettende fan van Amclassic bent.
Je zult een nieuw account aan moeten maken, ik kan je naam namelijk niet veranderen. De webredacteur kan het ook niet, dus zul je even een nieuw account moeten registreren.
Anders had je het zelf waarschijnlijk wel gedaan . Ik krijg namelijk de indruk dat je niet zo'n ontzettende fan van Amclassic bent.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door paashaas op 09 Oktober 2006
Tja dijlespurter, dan moet je maar niet van ploeg veranderen .
En veranderen in performancect? Dan moet je je naam over 1 of 2 jaar terug veranderen als je weer van ploeg verandert. Je kan beter iets tijdlozer kiezen.
ik kon niks beter verzinnen
Tja dijlespurter, dan moet je maar niet van ploeg veranderen .
En veranderen in performancect? Dan moet je je naam over 1 of 2 jaar terug veranderen als je weer van ploeg verandert. Je kan beter iets tijdlozer kiezen.
ik kon niks beter verzinnen