Alle MTB goederen die aangeboden worden.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!

nieuwe Fox FX80 Terralogic vork 80mm

casran
Forum-lid HC

casran 07 okt 2006 16:56

Zoals elders op dit forum te lezen ga ik me een gloednieuwe Scott Scale 10 aanschaffen, versie 2006: http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... icID=10706
Hij komt binnen 2 weken binnen, met een Fox F80X Terralogic verende voorvork; een dure vork met adviesprijs 1135€ in België. Nieuw, nooit mee gereden, maar wel 1 maal gemonteerd, en ik verkoop ze.De vork krijgt hele goede commentaren en feedback, maar ik denk eraan een Rock Shox SID of Reba WC te kopen (ietsje lichter, en met carbon kroon).
Met dit topic wil ik even peilen of er iemand interesse in het vorkje heeft, en hoeveel die ervoor wil afdokken. MAIL dus een goed bod naar pieter_deneve@yahoo.com !

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 07 okt 2006 17:45

Pieter.....waarom?????? Voor die paar rotte grammen? Ik zou eerst eens met die Terralogic te gaan rijden, is een supervork!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

tomracertje
Forum-lid

tomracertje 07 okt 2006 18:24

Inderdaad,
is trouwens ook een Super vork!

mvg tom

ps. Wat maken die grammentjes uit? wil je soms een weigt weenie zijn?

mvg tom

Is trouwens nieuw bij de goedkopere shops voor 630 eurotjes:) (wel duitse shopp)
Isaac pascal carbon , Campagnolo zonda , Time RXS carbon , Campagnolo chorus carbon ,

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 07 okt 2006 18:48

WW van het jaar 2005 en een jaar later zou hij het in 1 keer laten om z'n fiets 300 gram lichter te maken...
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 07 okt 2006 19:04

Quote: Origineel geplaatst door tomracertje op 07 Oktober 2006

Is trouwens nieuw bij de goedkopere shops voor 630 eurotjes:) (wel duitse shopp)

Ook gewoon in Belgie bij Barracuda hoor, €699 voor de F100x (zelfde vork, maar dan 100 ipv 80mm veerweg)
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 07 okt 2006 19:19

Pieter vraagt er echt wel een redelijk prijs voor. Hij zet hier gewoon de adviesprijs neer, klaar. Heb je echt interesse in de vork dan moet je hem even mailen en krijg je zeer waarschijnlijk een hele andere prijs te horen.
Een mogelijker koper moet er wel rekening mee houden dat de vorkpijp maar 17 cm is. Heb je dus een L'tje (van Scott), dan kan je de vork nog monteren maar spacers heb je er dan niet meer tussen zitten. Van bijna alle andere merken is een maatje L of groter te groot voor deze vork.
Afbeelding

casran
Forum-lid HC

casran 07 okt 2006 20:15

Quoten: Origineel geplaatst door tomracertje op 07 Oktober 2006

ps. Wat maken die grammentjes uit? wil je soms een weigt weenie zijn?

Looool... heb je soms mijn avatar nog niet bekeken? Weight does matter!
En ik heb meer zin in een lock-out op het stuur en lager gewicht, dan een vork die het zelf voor mij beslist. Maar als je je mening daarover wil geven, liefst hier (waar alle advies mbt de fiets samenkomen): http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... icID=10706
Trouwens heb ik bij Barracuda die vork niet zien staan (die F80X... dat ze x euro vragen voor een gelijkaardige kan steeds met stock te maken hebben), en prijzen van Duitsland opnoemen is leuk maar het hangt er van af hoeveel transportkost je moet betalen. Ik vermeldde enkel adviesprijs; mijn werkelijke vraagprijs moet ik nog bekijken, eventueel afhankelijk van het voorstel van de kandidaat-koper (en de stavingsstukken die hij voorlegt zoals aan welke prijs hij ze elders kan krijgen!).
Wie interesse heeft, MAIL !!!!!!!
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

scottwilko
Forum-lid HC

scottwilko 07 okt 2006 21:40

Kun je niet aangeven bij scott dat je de vork geleverd wilt hebben met een extra lange buis? (dus heel veel spacers) Zal allicht een heel stuk schelen in de marktwaarde en het aantal potentiele kopers.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 07 okt 2006 21:55

Nee dat zal niet gaan, want de fiets is al geleverd bij Simon in Zwitserland. Maar het is de verkeerde maat voor hem en dus verkoopt bij hem weer. Voor Pieter is het wel de goede maat.
Afbeelding

speric
Forum-lid HC

speric 08 okt 2006 00:02

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 07 Oktober 2006

Nee dat zal niet gaan, want de fiets is al geleverd bij Simon in Zwitserland. Maar het is de verkeerde maat voor hem en dus verkoopt bij hem weer. Voor Pieter is het wel de goede maat.

Kan Pieter/ Casran zelf niet antwoorden soms.....??

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 08 okt 2006 00:08

jawel, maar ik dacht waarom ook niet even opschrijven. En ik verveel me zo'n beetje omdat ik niets kan doen met m'n vanochtend verstuifde enkel (over een boompje rennen, maar niet uit m'n pedaal gekomen met afstappen.)
Afbeelding

casran
Forum-lid HC

casran 08 okt 2006 16:18

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 07 Oktober 2006

Simon moet hem nog opbouwen. Dus de voorvork is volledig un-cut... Simon crosst dit weekend in België, maar ik hoop in de loop van volgende week enkele antwoordjes van hem te verkrijgen (oa. over de lengte van de vorkpijp!).

Plaats reactie