Het mountainbike seizoen begint???
Dit is nou een typische kreet van een FIETS blad voor toerfietsers.
Het mountainbike seizoen begint (test van mountainbike banden)?
Getuigt niet van enige kennis van het mountainbiken, en moet ik de bandentest ook maar laten voor wat het is!
He fietsredactie het mountainbike seizoen is nu haast afgelopen, is maar dat jullie het weten!
Het mountainbike seizoen begint (test van mountainbike banden)?
Getuigt niet van enige kennis van het mountainbiken, en moet ik de bandentest ook maar laten voor wat het is!
He fietsredactie het mountainbike seizoen is nu haast afgelopen, is maar dat jullie het weten!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sensei (zelfde als mtb.nl?); Fiets denkt m.i. een beetje met een racefietsersbril. De wegrenners die in de winter de veldtochten rijden worden gevangen onder de noemer "mountainbikers". Jij doelt op de mensen waarbij mtb het hoofddoel is en wegfietsen puur voor de duurtraining wordt gedaan. De echte ATB bladen benaderen dat anders, maar hebben duidelijk een andere doelgroep.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 22 Oktober 2006
Sensei (zelfde als mtb.nl?); Fiets denkt m.i. een beetje met een racefietsersbril. De wegrenners die in de winter de veldtochten rijden worden gevangen onder de noemer "mountainbikers". Jij doelt op de mensen waarbij mtb het hoofddoel is en wegfietsen puur voor de duurtraining wordt gedaan. De echte ATB bladen benaderen dat anders, maar hebben duidelijk een andere doelgroep.
Alsnog vind ik het een beetje dom overkomen van een blad dat zich "het race en mtb magazine" noemt.
Iedereen moet het natuurlijk zelf weten. Persoonlijk rij ik het hele jaar door op beide fietsen. Ik heb sowiezo eigenlijk al geen seizoen, laat staan dat ik nog een verschil maak in het type fiets... Ik volg de mensen die de mtb de hele zomer in de schuur hebben en de racer de hele winter op zolder dan ook niet helemaal. Ik zou ze beide zolang niet kunnen en willen missen!
Alsnog vind ik het een beetje dom overkomen van een blad dat zich "het race en mtb magazine" noemt.
Iedereen moet het natuurlijk zelf weten. Persoonlijk rij ik het hele jaar door op beide fietsen. Ik heb sowiezo eigenlijk al geen seizoen, laat staan dat ik nog een verschil maak in het type fiets... Ik volg de mensen die de mtb de hele zomer in de schuur hebben en de racer de hele winter op zolder dan ook niet helemaal. Ik zou ze beide zolang niet kunnen en willen missen!
Quoten: Origineel geplaatst door *PFW* op 22 Oktober 2006
Iedereen z'n eigen keuzes: ben zelf triathleet en fiets dus voornamelijk op m'n racefiets. Per 1 oktober is de racefiets uit het zicht verdwenen (behalve voor de Tacx dan) en fiets ik weer op de mtb. Hierop is de hele lente/zomer (vanaf maart) geen meter op gefietst. Ik zou wel willen, maar gezien de beperkte tijd (ik zwem en hardloop ook nog) kies ik toch voor de racefiets.Zo heeft iedereen z'n eigen redenen om te keizen voor de mtb/racefiets.
Iedereen z'n eigen keuzes: ben zelf triathleet en fiets dus voornamelijk op m'n racefiets. Per 1 oktober is de racefiets uit het zicht verdwenen (behalve voor de Tacx dan) en fiets ik weer op de mtb. Hierop is de hele lente/zomer (vanaf maart) geen meter op gefietst. Ik zou wel willen, maar gezien de beperkte tijd (ik zwem en hardloop ook nog) kies ik toch voor de racefiets.Zo heeft iedereen z'n eigen redenen om te keizen voor de mtb/racefiets.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
-
sprintertje
- Forum-lid
Kijk in het verhaal: de Fiets-lezer ontleed. Slechts vijf procent van de lezers is een pure MTB-er. De rest doet het niet of erbij in de winter. Voor het overgrote deel van de lezers van Fiets klopt deze tekst dus als een bus. Eens: hij had niet op de cover van een mountainbikeblad moeten staan.
-
scottwilko
- Forum-lid HC
Kijk op de website van de ntfu. vanaf begin oktober zijn er bijna geen weg toertochten meer en alleen nog elke week een veldtoertocht. En na maart schakeld dat weer om, dus is het wel degelijk zo dat nu het mtb seizoen begint.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Voor de gemiddelde wielertoerist heb je helemaal gelijk denk ik. Niks mis mee, gewoon plezier in het fietsen en de afwisseling.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
trickoutxtc3
- Forum-lid
ik doe het gewoon beide zomer of winter herfts of lente , al moet ik zegguh dat ik het in het najaar toch een beetje link vind op de racert al die takken op de weg en al dat blad om over uit te glijden daarom zie je mij in de herfst toch minder tot nooit op de racert, net zo lang totdat de wegen minder met blad bezaaid zijn
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)
Vrijdag 27 okt voor het eerst dit seizoen weer op de MTB gezeten en vraag mij ook af waarom ik hem in het zomerseizoen niet gebruik.
Wat was dat weer heerlijk, beetje door de bossen rossen.
Eind maart krijg ik echter ook wel weer trek om m'n racefiets van de zolder te halen.
Die afwissseling bevalt mij wel.
Wat was dat weer heerlijk, beetje door de bossen rossen.
Eind maart krijg ik echter ook wel weer trek om m'n racefiets van de zolder te halen.
Die afwissseling bevalt mij wel.
-
trickoutxtc3
- Forum-lid
zomer is het wel koeler in het bos, dan op de weg
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)