Kleur vs Frame?
Beste ,
Ik heb me net de nieuwe columbus Aspin(full carbon) aangeschaft
Mijn vraag bestaat uit welke kleur van banden zou ik nemen ,zadel,stuurlint en welke andere accenten ik moet leggen?
Ik heb geen zin in zo een mooi kader ordinair laten af te monteren.
Dus graag jullie mening.:p
Groeten
Ik heb me net de nieuwe columbus Aspin(full carbon) aangeschaft
Mijn vraag bestaat uit welke kleur van banden zou ik nemen ,zadel,stuurlint en welke andere accenten ik moet leggen?
Ik heb geen zin in zo een mooi kader ordinair laten af te monteren.
Dus graag jullie mening.:p
Groeten
Kleur van het frame hier en daar laten terugkomen in de onderdelen, maar zeker niet te veel!
B.v. ofwel wielen van Fulcrum met rode stickers, óf bandjes met een rode streep, maar niet allebei.
Stuurlintje zou ik zwart houden.
Dingen als rode boutjes, rode Nokons etc - niet doen!
(en al helemáál geen rood geverfde en uitgeboorde Record remmen!!!!!! )
B.v. ofwel wielen van Fulcrum met rode stickers, óf bandjes met een rode streep, maar niet allebei.
Stuurlintje zou ik zwart houden.
Dingen als rode boutjes, rode Nokons etc - niet doen!
(en al helemáál geen rood geverfde en uitgeboorde Record remmen!!!!!! )
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Ik had er zelf graag wat wit in laten terug komen .
Zoals het zadel op de foto die ik postte, daar het rood dan vervangen door wit.
Want zoals hij daar afgebeeld staat vindik er een beetje teveel rood aan.
Grts
btw:toch lekkere kader?
Zoals het zadel op de foto die ik postte, daar het rood dan vervangen door wit.
Want zoals hij daar afgebeeld staat vindik er een beetje teveel rood aan.
Grts
btw:toch lekkere kader?
-
- Forum-lid
zoals je ziet is het een full carbon(slooping) van minder van rond de 1 kili(vork inbegrepen).Het is alleen verkrijgbaar in dat kleur en het is het laatste nieuwe model van columbus.
Het heeft veel weg van de nieuwe scott addict en het voorvork kan men vergelijken met het vork van de scot CR 1.Meer kan ik erniet over vertellen er zijn ook nog niet vele gegeven vrijgegeven.
In ieder geval ik vind het een prachtige kader.
Groeten
Het heeft veel weg van de nieuwe scott addict en het voorvork kan men vergelijken met het vork van de scot CR 1.Meer kan ik erniet over vertellen er zijn ook nog niet vele gegeven vrijgegeven.
In ieder geval ik vind het een prachtige kader.
Groeten
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
kili is kilogram??? Zo ja dan zou ik diegene die je dit heeft wijs gemaakt gaan vertellen dat hij een leugenaar is. De lichste voorvorken zijn rond de 300 gram, dus dan moet je een frame van 700 gram maken incl balhoofd. Dat laatste kan wel voor een kleine vrouw die toch niet heel sterk is bij een op maat gemaakt frame, maar niet in een 56 cm maat.
het is misschien niet gepast mar ik zie hier een naamgenoot,namelijk goddaert,ik ben freddy goddaert uit stekene,mijn zoon rijdt bij de beloften christophe goddaert,heb jij soms een zoon bij de nieuwelingen,sander goddaert,daar rijdt mijn andere zoon ook bij,namelijk joeri goddaert,mijn email: freddy.goddaert@pandora.be
fg