Schone heren!
-
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door vrouwke op 17 November 2006
(Rechts) Zien jullie er ook zo uit aan het strand?
Nee wij zijn fietsers. dus hebben we zo'n mooi wit fietspakje aan op het strand. Heb ter verduidelijking wel ergens een foto gezien van het strand na afloop van de wereld beker wedstrijd mtb op curacau, maar kan hem niet vinden.
(Rechts) Zien jullie er ook zo uit aan het strand?
Nee wij zijn fietsers. dus hebben we zo'n mooi wit fietspakje aan op het strand. Heb ter verduidelijking wel ergens een foto gezien van het strand na afloop van de wereld beker wedstrijd mtb op curacau, maar kan hem niet vinden.
-
- Forum-lid
Great move, vrouwke!
Die iron man, daar mag wel iets meer vet aan hoor. Een beetje mals is wel aangenaam.
Die iron man, daar mag wel iets meer vet aan hoor. Een beetje mals is wel aangenaam.
-
- Forum-lid
Heel jammer............
-
- Forum-lid HC
Oke ik ben de beroerdste niet. alleen had ik deze foto gezien in een magazine (volgens mij O2bikers), en daar was hij wel beter te zien. Maar het gaat om het idee
Trouwens vraag ik mij af welk mannelijk forum lid zo'n groot ego heeft dat hij hier als eerste zijn foto plaatst
Trouwens vraag ik mij af welk mannelijk forum lid zo'n groot ego heeft dat hij hier als eerste zijn foto plaatst