Omdat ik er seriues over nadenk importeur van Moser te worden even een klein marktonderzoekje:
Graag julie ongezouten EERLIJKE mening over deze fietsen/frames.
Ik probeer hier geen fietsen te verkopen maar ik wil gewoon weten hoe ze liggen bij de liefhebbers
Moser
ik vind de oude modellen eigenlijk mooier. Je weet wel, die met emmesetantatres op de bovenbuis geschreven. Die waren wat herkenbaarbaarder, en hadden een eigen gezicht. Wat je hier laat zien is voornamelijk meer van hetzelfde en niet onderscheidend. Vind ik.
KTM Revelator Alto Exonic
KTM Scarp Master
KTM Scarp Master
Quoten: Origineel geplaatst door IBAN op 20 November 2006
ik vind de oude modellen eigenlijk mooier. Je weet wel, die met emmesetantatres op de bovenbuis geschreven. Die waren wat herkenbaarbaarder, en hadden een eigen gezicht. Wat je hier laat zien is voornamelijk meer van hetzelfde en niet onderscheidend. Vind ik.
en kleine maten.
Verder sluit ik me aan bij bovenstaande, het exclusieve is er een beetje af bij bovenstaande modellen .
en kleine maten.
Verder sluit ik me aan bij bovenstaande, het exclusieve is er een beetje af bij bovenstaande modellen .
Ziet er "best leuk" uit maar wat zijn de adviesprijzen? Kijk voor een fiets van prijsniveau Pina zou ik best geld willen uitgeven maar bij Moser ligt dit toch anders....
-
bike_add1ct
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door IBAN op 20 November 2006
Ik ben het er ook al mee eens. Deze frames stralen niet echt veel Italiaanse verfijndheid en passie uit, imho. Doen eerder denken aan Gianni Motta-achtige frames die het vooral moeten hebben van de naam.
Ik ben het er ook al mee eens. Deze frames stralen niet echt veel Italiaanse verfijndheid en passie uit, imho. Doen eerder denken aan Gianni Motta-achtige frames die het vooral moeten hebben van de naam.