fiets van een half miljoen euro
-
- Forum-lid
let op! over een aantal minuten komt theo bos op het sport journaal. In de aankondiging werd gezegd dat hij gaat rijden op een fiets van een half miljoen euro. Misschien interessant voor de echt materiaalfreak! Op deze fiets wil hij goud halen in Peking.
dus over een aantal minuten op nederland 1.
p.s. dit topic mag over een kwartier wel verwijderd worden
dus over een aantal minuten op nederland 1.
p.s. dit topic mag over een kwartier wel verwijderd worden
Die fiets is echt geen Half Miljoen euro.
wist al een maand geleden dat er een nieuwe fiets voor Bos aanzat te komen met geïntegreerde zadelpen is ook bij spuiterij geweest bij mij hier in de buurt.
wist al een maand geleden dat er een nieuwe fiets voor Bos aanzat te komen met geïntegreerde zadelpen is ook bij spuiterij geweest bij mij hier in de buurt.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
het verhaal is zojuist op tv geweest... ze spreken hier duidelijk over 500.000 euro echter dit betreft ook de ontwikkelingskosten, en die bedragen lopen al zeer snel op.. reken maar dat de fietsen van trek, bmc, cervelo, etc. ook dergelijke 'waardes' hebben.
overigens hebben ze ook een nieuw pak 'ter waarde van' 50.000 euro.. ook incl. ontwikkelingskosten.
wel speciaal maar niet abnormaal
overigens hebben ze ook een nieuw pak 'ter waarde van' 50.000 euro.. ook incl. ontwikkelingskosten.
wel speciaal maar niet abnormaal
-
- Forum-lid
ja in de aankondiging klonk het zoo mooi maar het ging idd vooral om ontwikkelingskosten.
ik vind 500.000euro veel geld.
in het boek van Lance Armstrong kun je lezen dat Trek een speciale tijdritfiets voor LA ontwikkelde naar het idee van de Walser frames: een smaller bracket.
In het boek staat dat deze fiets 250.000dollar kostte. Voor de mensen die willen weten wat er mee gebeurd is: hij heeft hem aan de kant gegooid omdat hij er niet aan kon wennen met zijn heupen ofzo.
in het boek van Lance Armstrong kun je lezen dat Trek een speciale tijdritfiets voor LA ontwikkelde naar het idee van de Walser frames: een smaller bracket.
In het boek staat dat deze fiets 250.000dollar kostte. Voor de mensen die willen weten wat er mee gebeurd is: hij heeft hem aan de kant gegooid omdat hij er niet aan kon wennen met zijn heupen ofzo.
Quoten: Origineel geplaatst door Danny B. op 28 November 2006
Was Lance niet gewoon sneller op zn oude model Trek?
Was Lance niet gewoon sneller op zn oude model Trek?
Quoten: Origineel geplaatst door Matiz op 28 November 2006
Quoten: Origineel geplaatst door rein van de wou op 28 November 2006
ja in de aankondiging klonk het zoo mooi maar het ging idd vooral om ontwikkelingskosten.
Hoe zou je anders aan dat bedrag moeten komen? Blijft een hoop geld.
Matiz
Gouden laagje aanbrengen
ghehe...
Quoten: Origineel geplaatst door rein van de wou op 28 November 2006
Hoe zou je anders aan dat bedrag moeten komen? Blijft een hoop geld.
Matiz
Gouden laagje aanbrengen