Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Prijs gewonnen bij fiets..

.jeroen.
Forum-lid

.jeroen. 14 jan 2011 20:34

Op 23 december van het afgelopen jaar bleek dat ik een paar Continental bandjes had gewonnen bij een 'prijsvraag' van fiets. Hartstikke leuk! Aan Wouter Lazet mijn gegevens door gegeven en de banden zouden op gestuurd worden.

Rond kerst is het altijd een lastige periode, maar twee weken later had ik nog niets. Toch maar even een mailtje gewaagd. De banden zouden zijn terug gekomen want mijn huis zou onbewoonbaar zijn. Ik was echter twee weken thuis geweest wegens vakantie.

Nogmaals mijn adres gegeven en ze zouden weer op gestuurd worden. Nu 1,5 week later nog steeds niets ontvangen en ook de heer Lazet reageert niet meer op e-mails.

Ik heb op dit moment het idee dat ik kan fluiten naar de banden.

Iemand hier toevallig ervaring mee?

kxlight
Forum-lid HC

kxlight 14 jan 2011 20:36

...nee, ik win nooit iets.

Le Grimpeur
Forum-lid

Gebruikersavatar Le Grimpeur 14 jan 2011 20:50

Als ik je 'link' volg, zie ik toch duidelijk dat jij die banden gewonnen hebt! Hopelijk leest Wouter Lazet deze discussie ook en komt hij alsnog in actie. Dat heb je toch zeker verdiend! Ik kan niet meer doen, dan voor je duimen!!!
60 x Ventoux

stephan68
Forum-lid

Gebruikersavatar stephan68 14 jan 2011 22:04

Kan me voorstellen Jeroen dat jij met jouw frequentie van fietsen met smart zit te wachten op je gewonnen bandjes, ha!

Overigens heb ik helaas nog nooit wat gewonnen. Maar de aanhouder......

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 14 jan 2011 22:14

Mooie prijs dan als je al bijna 1 maand niets hebt vernomen :(

Shame on them.

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

dijkjes
Forum-lid

dijkjes 14 jan 2011 22:25

Ik win ook helaas nooit wat, maar niet zo netjes als je ze nog niet gehad heb zeker als je het stukje leest en hij hoopt dat je ze nog voor dat weekeinde heb
Wielrennen, Veldrijden, Mountainbiken, you got to love it..

danny1407
Forum-lid

danny1407 14 jan 2011 22:27

Zou best kunnen dat de beste man simpelweg niet aanwezig is om mails te lezen toch?
Wie weet heeft ie ze voor je klaarliggen maar kan hij ze ook niet op de post doen.

Snoepreisje, ziekte, gewoon vakantie....
Anderhalve week na een toezegging is niet zo heel lang.
Volgens mij zit de TNT ook nog met een fikse nasleep van de staking net voor de feestdagen.
Ik heb afgelopen 2 weken al meermalen een bezorging gehad na 4 dagen, waar normaal de andere dag gebruikelijk was.

FacebookS3RSSite

jeroenkuiper
Forum-lid

Gebruikersavatar jeroenkuiper 14 jan 2011 23:37

ff bellen met de redactie om te horen of dhr Lazet zelf misschien is ingesneeuwd?

tel.: +31 88 751 8070

offtopic:
respect dat je het merk fiets uit die foto hebt kunnen halen!!!
Afbeelding

.jeroen.
Forum-lid

.jeroen. 15 jan 2011 11:47

[quote="danny1407"]Zou best kunnen dat de beste man simpelweg niet aanwezig is om mails te lezen toch?
Wie weet heeft ie ze voor je klaarliggen maar kan hij ze ook niet op de post doen.

Snoepreisje, ziekte, gewoon vakantie....
Anderhalve week na een toezegging is niet zo heel lang.
Volgens mij zit de TNT ook nog met een fikse nasleep van de staking net voor de feestdagen.
Ik heb afgelopen 2 weken al meermalen een bezorging gehad na 4 dagen, waar normaal de andere dag gebruikelijk was.

[/quote]

Tuurlijk kan het zijn dat de beste man afwezig is. Ik vind het echter niet meer dan normaal dat ik dan een automatisch gegenareed bericht terug krijg met de mededeling dat de persoon afwezig is. Of dat het afgehandeld wordt door een collega. Anderhalve week is niet lang, ik wacht nu echter al bijna een maand. En kwam het pakketje uit de USA. dan had ik dat een heel ander verhaal gevonden, we hebben het echter gewoon over Nederland.

Wat betreft de TNT; in de afgelopen weken heb ik meerdere bestellingen gedaan bij verschillende bedrijven. Alle pakketjes hebben er uiterlijk 5 werkdagen over gedaan om hier aan te komen. De pakketbezorger heeft ook geen 'wieldoos' gehad voor mij, dus ik blijf het 'huis onbewoonbaar' zeer vreemd vinden.

Ik hoop dat het een misverstand is..

[quote="jeroenkuiper"]ff bellen met de redactie om te horen of dhr Lazet zelf misschien is ingesneeuwd?

tel.: +31 88 751 8070

offtopic:
respect dat je het merk fiets uit die foto hebt kunnen halen!!! [/quote]

Ik denk dat ik dat maandag maar eens ga doen.

b-ram
Forum-lid

b-ram 15 jan 2011 20:44

Hallo Jeroen, bellen hoeft niet (meer). Klacht/opmerking is aangekomen (sorry lees niet iedere dag het forum). Zal maandag eens onderzoeken. Groet, Bram
http://www.fiets.nl" onclick="window.open(this.href);return false; & http://www.fietsactief.nl" onclick="window.open(this.href);return false; & http://www.procycling.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

.jeroen.
Forum-lid

.jeroen. 15 jan 2011 21:36

[quote="b-ram"]Hallo Jeroen, bellen hoeft niet (meer). Klacht/opmerking is aangekomen (sorry lees niet iedere dag het forum). Zal maandag eens onderzoeken. Groet, Bram[/quote]

Harstikke bedankt, fijn om te horen! :)

corniel
Forum-lid HC

corniel 15 jan 2011 21:45

Plaats reactie