Mijn vriendin wil graag een nieuwe racer kopen. Ze rijdt momenteel op een Trek 1.5 WSD, met een Shimano Sora/Tiagra mix. Leuke fiets om mee te starten, maar nu wil ze iets beters. Gebruik is vooral om te trainen, toertochten.
Ze heeft haar oog laten vallen op 2 fietsen. Budget rond 1000 Euro.
1. Bianchi Via Nirone Dama Bianca, 105 afmontage of Veloce.(999)
2. Canyon Roadlite 7.0W, Ultegra afmontage. (1199)
Wat zouden jullie aanraden? Hoe verhoudt de Veloce zich tegenover beide. Iemand ervaring mee?
Tips voor andere modellen in dezelfde prijsklasse zijn altijd welkom.
Alvast bedankt voor de hulp.
Marcel
Racefiets voor mijn vriendin
Mischien handig als ze zich laat opmeten dan kan je geometry vergelijken.
kijk naar de 2010 modelen
bijvoorbeeld:
Cube Streamer 2010(€1039)Ultegra(Matel-tweewielers)
Bulls Desert Falcon 1 2010(€899)Ultegra(12gotrading)
Cube 2010 Agree Aluminium Pro(€ 1.035)Ultegra(bike2build)
kijk is op Salden.nl
en de andere online winkels
kijk naar de 2010 modelen
bijvoorbeeld:
Cube Streamer 2010(€1039)Ultegra(Matel-tweewielers)
Bulls Desert Falcon 1 2010(€899)Ultegra(12gotrading)
Cube 2010 Agree Aluminium Pro(€ 1.035)Ultegra(bike2build)
kijk is op Salden.nl
en de andere online winkels
Dank voor je reactie. We zijn bekend met de bekende sites. Heb mijn fiets bij Salden vandaan. Mijn vriendin heeft op basis van looks gekozen voor deze twee fietsen. Daarbij is de afmontage van beide fietsen in mijn ogen prima.
Vraag is alleen. Is er iemand die met beide fietsen ervaring heeft? Zijn benieuwd naar reacties.
Verder is de afmontage van de Canyon is volledig Ultegra met Richey onderdelen, van de Bianchi of Veloce of 105met Reparte Corsa onderdelen. Prima groepen en onderdelen, maar weet eigenlijk niet zo goed hoe de Veloce zich verhoudt tot beide, evenals de Reparte Corsa en Ritchey.
Ik rij zelf met veel tevredenheid met Choros 11V en heb geen ervaring met de 105 groep of Ultegra. Hopelijk kan iemand haar helpen met deze vragen.
Bedankt!
Vraag is alleen. Is er iemand die met beide fietsen ervaring heeft? Zijn benieuwd naar reacties.
Verder is de afmontage van de Canyon is volledig Ultegra met Richey onderdelen, van de Bianchi of Veloce of 105met Reparte Corsa onderdelen. Prima groepen en onderdelen, maar weet eigenlijk niet zo goed hoe de Veloce zich verhoudt tot beide, evenals de Reparte Corsa en Ritchey.
Ik rij zelf met veel tevredenheid met Choros 11V en heb geen ervaring met de 105 groep of Ultegra. Hopelijk kan iemand haar helpen met deze vragen.
Bedankt!
Wilier Izoard