nieuw prototype trek
op eerdere foto's tijdens het trainingskamp van discovery was er al een glimp op te vangen van een 'ander' model trek tussen de andere, heel snel verwijderde men deze foto's vervolgens van de site (thepaceline.com) nu echter zijn er weer nieuwe foto's opgedoken.
het model is een sloping model met, zo lijkt het, een geintegreerde zadelpen, en gezien het feit dat trek atlijd traditioneel bouwde en hierbij een ongelofelijk lichtgewicht frame van <900gr. weet te bouwen ben ik benieuwd wat dit doet op de weegschaal. leuk prototype let op de afstelling van de zadelpen, goede manier van iets uittesten.
heel misschien is het wel een idee van basso deze fiets omdat hij al gewend is sloping te rijden bij csc (cervelo), nog afwachten voorlopig.
het model is een sloping model met, zo lijkt het, een geintegreerde zadelpen, en gezien het feit dat trek atlijd traditioneel bouwde en hierbij een ongelofelijk lichtgewicht frame van <900gr. weet te bouwen ben ik benieuwd wat dit doet op de weegschaal. leuk prototype let op de afstelling van de zadelpen, goede manier van iets uittesten.
heel misschien is het wel een idee van basso deze fiets omdat hij al gewend is sloping te rijden bij csc (cervelo), nog afwachten voorlopig.
Dit is al veel langer in ontwerp dan sinds Basso's komst. ... en er wordt momenteel wel meer getest bij Discovery, en niet alleen van Trek.
Ik vind het wel jammer dat ze toch gaan toegeven aan die geïntegreerde balhoofden.
Ik vind het wel jammer dat ze toch gaan toegeven aan die geïntegreerde balhoofden.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
dat geloof ik meteen, al had ik er nog nooit van gehoord, waarschijnlijk doel je op merken die binnen de trek cooperation vallen. als het goed is zijn ze toch ook bezig met een lichtere zadelpen, stuurpen en vork meen ik ergens ooit gelezen te hebben, ww? denk ik.
dit waren de eerste goede foto's die ik zag, heb jij nog meer info en/of foto's dan?
dit waren de eerste goede foto's die ik zag, heb jij nog meer info en/of foto's dan?
Er zit nog iets anders aan die fiets ook... Meer mag ik niet zeggen.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 06 Januari 2007
ik weet het er zit een ingebouwde motor in .
maar de fiets op zich zit er wel mooi uit
hopelijk komen ze nog met een mooi kleurtje maar dat is nog nie voor zo meteen .
en wat er anders aan de fiets zit zie ik zo niet meteen .
ik weet het er zit een ingebouwde motor in .
maar de fiets op zich zit er wel mooi uit
hopelijk komen ze nog met een mooi kleurtje maar dat is nog nie voor zo meteen .
en wat er anders aan de fiets zit zie ik zo niet meteen .
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Dit is heel duidelijk een prototype, want ze gaan bij Trek geen frame maken zonder hun naam erop. De vork is zo te zien ook een prototype, want anders hadden ze hem wel wat korter afgezaagd.
Zo te zien is het ook een balhoofd met aan de onderkant 1 1/4 inch en aan de bovenkant 1 1/8 inch. Ik hoop alleen wel dat de aansluiting tussen vork en balhoofdbuis wel wat mooier wordt. Het is zo bijna een Canyon en dat bedoel ik niet echt positief
Zo te zien is het ook een balhoofd met aan de onderkant 1 1/4 inch en aan de bovenkant 1 1/8 inch. Ik hoop alleen wel dat de aansluiting tussen vork en balhoofdbuis wel wat mooier wordt. Het is zo bijna een Canyon en dat bedoel ik niet echt positief
-
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 06 Januari 2007
11 speed??, de derailleur en verzet wordt op de foto's uit beeld gehouden!!
11 speed??, de derailleur en verzet wordt op de foto's uit beeld gehouden!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
11 speed kan al jaren hebben we met een campa groep al eens getest. Ketting is er al voor aangepast, je moet enkel een nieuwe indexring maken maar een goede cnc programmeur heeft hier echt geen moeite mee.
Shimano zal er als eerste mee komen (als marketing gimmick) en campa volgt een jaartje later (omdat ze gewoon mee moeten). Een toevoeging/verbetering zal het zeker niet zijn.
Shimano heeft net als campa een elektro kit gereed (heb een weekje met de laatste gereden en snap waarom ze hem nog niet in produktie hebben genomen) maar daar zullen ze voorlopig nog wel niet aan beginnen.
Shimano zal er als eerste mee komen (als marketing gimmick) en campa volgt een jaartje later (omdat ze gewoon mee moeten). Een toevoeging/verbetering zal het zeker niet zijn.
Shimano heeft net als campa een elektro kit gereed (heb een weekje met de laatste gereden en snap waarom ze hem nog niet in produktie hebben genomen) maar daar zullen ze voorlopig nog wel niet aan beginnen.