Goeieavond allemaal!!
Ik zat zo eens rond te kijken wie welk merk nou heeft maar ik kom niemand tegen met het merk Duell. Niet populair?
Ik ken iemand met een Duell en ik vind het een mooie fiets qwa uiterlijk. Volgens mij nog steeds maatwerk.
Laat eens weten of iemand met een Duell rond rijdt en uiteraard met foto.
Greetz Remon@
Duell
Quoten: Origineel geplaatst door Siral op 09 Januari 2007
Mijn man rijdt op een schitterende duell. Mooi klassiek frame, met klassieke kleuren en afgemonteerd met Campa Daytona.
Laat als het mogelijk is eens een foto zien. Lijkt me leuk.
En hoeveel wegen deze fietsen ongeveer?
Greetz Remon@
Mijn man rijdt op een schitterende duell. Mooi klassiek frame, met klassieke kleuren en afgemonteerd met Campa Daytona.
Laat als het mogelijk is eens een foto zien. Lijkt me leuk.
En hoeveel wegen deze fietsen ongeveer?
Greetz Remon@
Inderdaad echt prachtig kwaliteitswerk, helaas niet goedkoop.
De broer van de eigenaar heeft trouwens een spuitbedrijf en spuit ook logischerwijs alle Duell frames. Hij doet trouwens ook al het speciale werk voor Koga, o.a. de fiets van Van Moorsel en Theo Bos.
Heb daar laatst wat lakschade laten repareren, echt een aardige vent.
Oud-huisgenootje van me rijdt trouwens op een alu Duell met Campa Athena erop, bevalt hem prima.
De broer van de eigenaar heeft trouwens een spuitbedrijf en spuit ook logischerwijs alle Duell frames. Hij doet trouwens ook al het speciale werk voor Koga, o.a. de fiets van Van Moorsel en Theo Bos.
Heb daar laatst wat lakschade laten repareren, echt een aardige vent.
Oud-huisgenootje van me rijdt trouwens op een alu Duell met Campa Athena erop, bevalt hem prima.
-
- Forum-lid
Sinds een jaar heb ik een Duell performance met campa chorus/record.
Het is een superfietsje , staar je niet blind op het ietsje meer gewicht. Dit voel je niet . Wist je dat verschillende profs op handgemaakte frames van Duell(Jan van Dalen) en Herman Braun rijden? Ze zijn dan gespoten in de teamkleuren. Deze frames rijden en sturen superstrak.
Duell is verhuisd naar baarle Nassau.
Het is een superfietsje , staar je niet blind op het ietsje meer gewicht. Dit voel je niet . Wist je dat verschillende profs op handgemaakte frames van Duell(Jan van Dalen) en Herman Braun rijden? Ze zijn dan gespoten in de teamkleuren. Deze frames rijden en sturen superstrak.
Quoten: Origineel geplaatst door vstromkees op 31 Januari 2007
Nee hoor, daar zit alleen een dealer.
Nee hoor, daar zit alleen een dealer.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
[quote="eddepet"]een duell bestellen kan toch alleen bij dealers?
of ook gewoon in "de hoek"[/quote]
Kijk ff op www.duell.nl
Jan zit al ff niet meer in "de Hoek". Er staat nog Duell op het pand maar alle machinerie e.d. zijn eruit gehaald. Volgens mij heeft Van Herwerden er opslag en montage van de Van Herwerden frames.
of ook gewoon in "de hoek"[/quote]
Kijk ff op www.duell.nl
Jan zit al ff niet meer in "de Hoek". Er staat nog Duell op het pand maar alle machinerie e.d. zijn eruit gehaald. Volgens mij heeft Van Herwerden er opslag en montage van de Van Herwerden frames.
Niets is wat het lijkt..