Quoten: Origineel geplaatst door Mave op 22 Januari 2007
Heeft er iemand ervaring (rij gedrag, stijfheid, etc.) met een Isaac Impulse?
Heeft er iemand foto´s van de zwart/grijze 2007 uitvoering?
zwarte 2006 uitvoering
Check www.google.com
Isaac Impulse
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
-
colnagofreak
- Forum-lid HC
@ mave: Aan het aantal topics dat je start, ben je er volgens mij nog niet uit welke fiets het wordt, correct my when I'm wrong!!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Ik heb er eentje. Maat 60, voor mij echt een superfiets.
Hij is licht (7,4kg met Ultegra), Stuurt strak en wil altijd vooruit. Ben hem nu aan het afmonteren met campagnolo Record. Was voorheen Ultegra. Nieuwe foto's volgen ergens volgende week.
img=http://img01.picoodle.com/img/img01/7/1 ... e20196.jpg">
Hij is licht (7,4kg met Ultegra), Stuurt strak en wil altijd vooruit. Ben hem nu aan het afmonteren met campagnolo Record. Was voorheen Ultegra. Nieuwe foto's volgen ergens volgende week.
img=http://img01.picoodle.com/img/img01/7/1 ... e20196.jpg">
Dat wordt een behoorlijke lightweight duivel!
Mooi hoor, ben benieuwd!
Mooi hoor, ben benieuwd!
-
bike_add1ct
- Forum-lid
Tja, eh... geile shit Mavé!
Dat wordt inderdaad heel erg mooi. Zet hem meteen maar in het droomfiets topic zou ik zeggen zodra hij klaar is.
Heb na alles gelezen te hebben over Isaac, deze middag de Force besteld, hoe de opbouw wordt zie ik nog wel als het kader binnen is.
kader wordt een 55,5 voor 1,78 cm, zal dat groot genoeg zijn ? afmeten is gebeurd op de vorige fiets, waar er geen problemen mee waren.
kader wordt een 55,5 voor 1,78 cm, zal dat groot genoeg zijn ? afmeten is gebeurd op de vorige fiets, waar er geen problemen mee waren.
idol
-
philipkeymolen
- Forum-lid
Lijkt me prima.
Ik ben zelf 1m87 en rij met een 57 met 130mm stuurpen.
Ik ben zelf 1m87 en rij met een 57 met 130mm stuurpen.
Quote: Origineel geplaatst door Mave op 27 Januari 2007
De kogel is door de kerk...
... een goede deal met mijn FM kunnen sluiten.Mijn nieuwe fiets per februari:Isaac Impulse frame 2006 inclusief voorvork en zadelpenDeda Carbon Campione stuurTune StuurpenCampagnolo Record groepTune bigfoot cranksTA Hegoa voorbladenSpeedplay Zero pedalenTune WassertragersLightweights wielenTune wielspannersSelle Italia SLR TT zadel
Dat is geen kattepis zoals ze hier zeggen in België. Mooie fiets met top afmontage. Zal wel wat eurokes gekost hebben. Maar krijgt er wel topmateriaal voor in de plaats. Ben al benieuwd naar de pics die later gaan volgen van deze droomfiets.
De kogel is door de kerk...
... een goede deal met mijn FM kunnen sluiten.Mijn nieuwe fiets per februari:Isaac Impulse frame 2006 inclusief voorvork en zadelpenDeda Carbon Campione stuurTune StuurpenCampagnolo Record groepTune bigfoot cranksTA Hegoa voorbladenSpeedplay Zero pedalenTune WassertragersLightweights wielenTune wielspannersSelle Italia SLR TT zadel
Dat is geen kattepis zoals ze hier zeggen in België. Mooie fiets met top afmontage. Zal wel wat eurokes gekost hebben. Maar krijgt er wel topmateriaal voor in de plaats. Ben al benieuwd naar de pics die later gaan volgen van deze droomfiets.
Nil volentibus arduum (Niets is moeilijk voor hen die willen)