Te koop:Shimano Ultegra kettingblad VERKOCHT (52, SG B-52)In prima staat. Het kettingblad is ca. 1500 km gebruikt om in de zomer met mijn cyclocrosser op de weg te rijden.€ 15,- Shimano Flightdeck VERKOCHT 9 speed (SC-6500)Draadloos. Werkt prima. Compleet dus incl. snelheidsensor (TransmitT1-YD001), houder, bevestigingsbeugel, schakelaars voor STI.Batterij moet vervangen worden. Gaat weg i.v.m. overstap naar Campagnolo.€ 15,- Shimano SPD Pedalen (PD-A 515)Inclusief nieuwe spd plaatjes. Pedalen voor shimano MTB SPD plaatjes voor gebruik op een racefiets (slechts aan een kant inklikken)Werken prima, zijn beschadigd t.g.v. normaal gebruik. Gaan weg wegens overstap naar Time.€ 27,50Look Pedalen (PP 296)Incl. gebruikte plaatjes. ' Release'-hoek van de pedalen is instelbaar in 3, 6 of 9 graden. Gebruikssporen. Gaan weg i.v.m. overstap naar Time€ 20,-Vittoria Competition Tube (Rally 23-28" Kevlar 3D compound)Nooit gemonteerd geweest.€ 10,-2x Continental Competition 22 Tube (T-Mobile / Magenta)Ca. 300 km mee gereden.Gaan weg omdat ik de tubewielen voor mijn crossfiets ben gaan gebruiken. € 45,- (voor beiden)Deda Newton Stuurpen VERKOCHT (14 cm, 1 1/8", oversized)Nooit mee gereden, is wel gemonteerd geweest. Zat op de fiets bij aanschaf maar is direct vervangen door een korter model. € 25,-ITM Millennium Stuur (42 cm, 2,58 = niet oversized)Nooit mee gevallen. Gaat weg i.v.m. aanschaf stuurbocht met andere vorm.€ 25,-Snelheidsensor Polar VERKOCHT Gaat weg i.v.m. overstap naar Ciclosport.€ 10,-Campagnolo Chorus Bracket (1.370 x 24 T 102 mm)Ca. 5000 km gebruikt. Gaat weg i.v.m. aanschaf Record bracket.€ 20,-Froglegs remgrepen (zwart)Remgrepen om ook boven op het racestuur te kunnen remmen.Kabelbevestiging is uitgeboord en vervangen om betere afstelling mogelijk te maken. € 15,-Mavic Ksyrium SL VERKOCHT (draadbanden, Shimano)Ca. 8.000 km mee gereden. Lagers zijn bij ca. 5.000 km vervangen. Achtervelg is bij 7.000 km vervangen. Gaan weg wegens te veel wielen. Ik heb deze wielen twee jaar in mijn cyclocrosser gehad, daarna heeft mijn vriendin er een jaar mee op de weg gereden. € 125,- Let op: alle prijzen zijn exclusief evt. verzendkosten. Bij interesse of vragen graag een mail naar ilgrasso (at) Gmail . com (zie ook profiel).
Op biedingen via het forum wordt niet gereageerd.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Zolder opruiming
Inmiddels verkocht:Snelheidsensor PolarMavic Ksyrium SL
Flightdeck
Gereserveerd:Look Pedalen
Conti tubes
Vittoria tube
Flightdeck
Gereserveerd:Look Pedalen
Conti tubes
Vittoria tube
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Inmiddels verkocht:
Snelheidsensor PolarMavic Ksyrium SLFlightdeckDeda stuurpenUltegra Kettingblad
Gereserveerd:
Conti tubesVittoria tube
Snelheidsensor PolarMavic Ksyrium SLFlightdeckDeda stuurpenUltegra Kettingblad
Gereserveerd:
Conti tubesVittoria tube
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Inmiddels verkocht:
Snelheidsensor PolarMavic Ksyrium SLFlightdeckDeda stuurpenUltegra KettingbladConti tubesVittoria tube
Snelheidsensor PolarMavic Ksyrium SLFlightdeckDeda stuurpenUltegra KettingbladConti tubesVittoria tube
Quoten: Origineel geplaatst door wielrenner op 31 Januari 2007
Ik heb nog een vraagje. Je hebt staan dat je je velg hebt laten vervangen. Wat was hier ongeveer de prijs van, want bij mij is namelijk mijn velg versleten.
Dat weet ik helaas niet. Ik had destijds nog wat te goed van een bevriende fietsenmaker en die heeft toen e.e.a. voor me geregeld.
Ik heb nog een vraagje. Je hebt staan dat je je velg hebt laten vervangen. Wat was hier ongeveer de prijs van, want bij mij is namelijk mijn velg versleten.
Dat weet ik helaas niet. Ik had destijds nog wat te goed van een bevriende fietsenmaker en die heeft toen e.e.a. voor me geregeld.
Restant van de zolderopruiming
De hieronder genoemde zaken zijn nog niet verkocht. Ik ruim ze graag op, als je geinteresseerd bent mag je altijd per mail een bod doen. ilgrasso (at) Gmail . com
Op biedingen via het forum wordt niet gereageerd.
Shimano SPD Pedalen (PD-A 515)
Inclusief nieuwe spd plaatjes.
Pedalen voor shimano MTB SPD plaatjes voor gebruik op een racefiets (slechts aan een kant inklikken)
Werken prima, zijn beschadigd t.g.v. normaal gebruik. Gaan weg wegens overstap naar Time.
Look Pedalen (PP 296)
Incl. gebruikte plaatjes.
' Release'-hoek van de pedalen is instelbaar in 3, 6 of 9 graden.
Gebruikssporen. Gaan weg i.v.m. overstap naar Time
ITM Millennium Stuur (42 cm, 2,58 = niet oversized)
Nooit mee gevallen. Gaat weg i.v.m. aanschaf stuurbocht met andere vorm.
Campagnolo Chorus Bracket (1.370 x 24 T 102 mm)
Ca. 5000 km gebruikt. Gaat weg i.v.m. aanschaf Record bracket.
Froglegs remgrepen (zwart)
Remgrepen om ook boven op het racestuur te kunnen remmen.
Kabelbevestiging is uitgeboord en vervangen om betere afstelling mogelijk te maken.