isaac pascal
-
tomracertje
- Forum-lid
De wielen vind ik echt mistaan , en het zadel ook,
mvg tom
mvg tom
Isaac pascal carbon , Campagnolo zonda , Time RXS carbon , Campagnolo chorus carbon ,
Cosmics Carbons zijn wel de meest robuuste wielen die ik ken. Ik doe er zelf woon-werkverkeer mee, ben al op borduren gereden, in alle weer mee gereden. nlangs iemand vanachter op mijn wiel geknald. Laten checken in de fietswinkel maar ze staan na 6 jaar nog steeds kaarsrecht!!!! Fantastische wielen!
Quoten: Origineel geplaatst door tomracertje op 03 Februari 2007
De wielen vind ik echt mistaan , en het zadel ook,mvg tom
Als je een zwartwit foto had geplaatst had bovenstaande het misschien wel een mooie fiets gevonden. Ach, reacties op stickers, kleur en vorm zijn inhoudelijk gezien maar relatief. Ik denk dat jouw fiets gewoon super is.....
De wielen vind ik echt mistaan , en het zadel ook,mvg tom
Als je een zwartwit foto had geplaatst had bovenstaande het misschien wel een mooie fiets gevonden. Ach, reacties op stickers, kleur en vorm zijn inhoudelijk gezien maar relatief. Ik denk dat jouw fiets gewoon super is.....
Zadel is persoonlijk, als het goed zit voor jou gewoon laten staan. Comfort gaat boven uiterlijk. Wat de wielen betreft slijt ik me aan bij de meerderheid, maar als je het zelf mooi vind ook weer gewoon laten als het is. Ik zou mss alle stickers verwijderen.
het enige wat voor mij persoonlijk nog ontbreekt, is een mooie carbonnen crank. een kleine suggestie als ik mag: volgende keer mss de foto langs de driveside nemen. maar de voor de rest een topfiets en met de wielen is nix mis. mijn volgende fiets wordt trouwens ook een Isaac.
-
the_coereur
- Forum-lid
even proberen mijn foto te plaatsen vna mij fiets
http://www.achielle.be" onclick="window.open(this.href);return false;
mooie fiets: als ik het goed heb Pro Stealth, Chorus 2006, Kysrium Elite. Nu nog echte mooie wielen (Cosmic of zo) en hij is helemaal af. Pedalen vind ik ook iets minder maar dat is een detail. wat is dat ding op je zadelpen? (iets met verlichting waarschijnlijk)
Sinds november ben ik in bezit van een Isaac Pascal en heb er ook cosmics onder. Heb laatst de stickers van mijn velgen veranderd zal binnenkort een foto plaatsen van het resultaat.
<a target="_blank" href= "http://img441.imageshack.us/img441/155/img0914tz1.jpg"> Isaac Pascal </a>
Wat zit er op de zadelpen?