Frame:Scalpel Team Siemens Custom Paint.Maat Large('06 geheel opnieuw gespoten.)Mijn lichaamslengte is 1.88.
Vork:Lefty Elo Carbon Ti(op één na lichtste Cannondale vork)
Achterdemper:Fox L
Wielen:Ztr Olympics met achter 240S naaf en voor een Omega naaf met Cer. Lagers,Cx-ray spaken.(heel mooi wielset zeer licht!)
Remmen:Louise '05
Pedalen:Crankbrothers SL
Zadelpen:Thompson
Zadel:Stripped SLR
Stuur:Ritchey WCS
Stem:Woodman
Cassette:X0
Voorderr.:XT
Achterderr.:X0 en gripshifters
Crankstel: XT met Ta blad en Blackspire
Barends:Smica 58gr.
Derr.kabels:Nokon
Bidon:tacx tao
Banden:RR's
De fiets gaat weg omdat ik graag een andere fiets wil gaan bouwen, de fiets is in superstaat derr. zijn nieuwe, ketting is nieuw,Lefty is vorig jaar nog compleet nagekeken,nieuwe cassette,de lak is onbeschadigd geen enkel krasje nieuwstaat!
Gewicht met de RR's: 11.2Kg (kan lichter met andere bandencombi)
Vraagprijs:€2950.-
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Cannondale Scalpel Team Siemens
-
atb-sjonnie
- Forum-lid
Wanneer wordt het Zomer....
-
atb-sjonnie
- Forum-lid
Of een goed bod....
-
atb-sjonnie
- Forum-lid
Prijswijziging!!
Prijs€2650.-
Kom hem gewoon eens bekijken hij is echt TOP!
Prijs€2650.-
Kom hem gewoon eens bekijken hij is echt TOP!
-
atb-sjonnie
- Forum-lid
Inmiddels al enkele serieuze kopers gehad maar nog niemand die de knoop doorhakt, ik zal het daarom iets makkelijker maken. De prijs is €2499.- Voor een fiets waar al het onderhoud al is aan gedaan. -nieuwe schijfremblokken -nieuwe cranklagers(endurosealing) -nieuwe balhoofd lagers. Mocht er iemand zijn die twijfelt tussen een L of een XL er zit niet veel verschil in (zie link color=#800080http://www.cannondale.com/asset/iu_files/techc ... ent_en.pdf) Laat maar horen!!
-
atb-sjonnie
- Forum-lid
Hoi,
Op de fiets zelf durf ik ook wel garantie te geven, niet dat dit iets toevoegd aan de fiets.
Zoals mijn fiets erbij staat zul je er niet gauw een tweede van vinden, niet met deze vork en niet met deze wielen, maar het kan natuurlijk dat er nog meerdere van deze scalpels worden aangeboden, maar niet met deze "paintjob", en misschien is het een persoonlijke kwestie maar Xtr met X0 vergelijken X0 is nog altijd een klasse hoger qua afmontage.
De prijs valt altijd over te praten, maar als ik zie waar tegenwoordig scalpel's voor worden aangeboden, zit ik niet verkeerd met mijn prijs.
Mocht je interesse hebben of meer vragen dan hoor ik het graag, ik zou zeggen doe een goed bod en we komen er wel uit.
Op de fiets zelf durf ik ook wel garantie te geven, niet dat dit iets toevoegd aan de fiets.
Zoals mijn fiets erbij staat zul je er niet gauw een tweede van vinden, niet met deze vork en niet met deze wielen, maar het kan natuurlijk dat er nog meerdere van deze scalpels worden aangeboden, maar niet met deze "paintjob", en misschien is het een persoonlijke kwestie maar Xtr met X0 vergelijken X0 is nog altijd een klasse hoger qua afmontage.
De prijs valt altijd over te praten, maar als ik zie waar tegenwoordig scalpel's voor worden aangeboden, zit ik niet verkeerd met mijn prijs.
Mocht je interesse hebben of meer vragen dan hoor ik het graag, ik zou zeggen doe een goed bod en we komen er wel uit.
-
atb-sjonnie
- Forum-lid
De fiets wordt zaterdag ingeruild, maar ik verkoop de fiets liever zonder in te ruilen natuurlijk.
Vaste prijs: €2100.-
Vaste prijs: €2100.-
-
atb-sjonnie
- Forum-lid
Eerst was het de bedoeling om een fiets te gaan opbouwen maar als het financieel beter uitkomt om in te ruilen lijkt me het een makkelijke keuze.
Maar ik snap het niet, waarom deze reactie, ik neem aan dat je niet geintereseerd bent in de fiets als zodanig want op mijn vorige vraag heb ik geen reactie van je mogen zien/krijgen, dus ben je gewoon kritisch de advertenties aan het lezen om vervolgens meent daar dan commentaar op te moeten geven?
Mocht ik het bij het verkeerde eind hebben, mag je mij natuurlijk corrigeren.
Dusss even weer "ONtopic" de fiets is nog steeds te koop....
Maar ik snap het niet, waarom deze reactie, ik neem aan dat je niet geintereseerd bent in de fiets als zodanig want op mijn vorige vraag heb ik geen reactie van je mogen zien/krijgen, dus ben je gewoon kritisch de advertenties aan het lezen om vervolgens meent daar dan commentaar op te moeten geven?
Mocht ik het bij het verkeerde eind hebben, mag je mij natuurlijk corrigeren.
Dusss even weer "ONtopic" de fiets is nog steeds te koop....
-
atb-sjonnie
- Forum-lid
Verkocht!