hoge alu velgen
Quoten: Origineel geplaatst door outrun2 op 07 Februari 2007
Quoten: Origineel geplaatst door meeuh op 07 Februari 2007
breed? Je bedoeld hoog... 38mm max voor alu. American Classic 420
ja, 38 mm is al mooi, hoeveel kosten ze?
www.xx-light-bikes.de
245.- voor 2 velgen, dat is dus zonder naven en spaken.
www.xx-light-bikes.de
245.- voor 2 velgen, dat is dus zonder naven en spaken.
Had nog bij mijn verhaal gemoeten:
Je kunt ze ook compleet kopen maar dat is niet aan te raden gezien de slechte reputatie van de Amclassic achternaaf.
Je kunt ze ook compleet kopen maar dat is niet aan te raden gezien de slechte reputatie van de Amclassic achternaaf.
heb nog een hoge velg gevonden, alleen heb ik er weinig info over : Aero SCT dubbelwandige velgen, onderaan grote foto's van de velgen...
http://cgi.benl.ebay.be/28-monoBOX-KOER ... dZViewItem
http://cgi.benl.ebay.be/28-monoBOX-KOER ... dZViewItem
Quoten: Origineel geplaatst door jonytj op 07 Februari 2007
easton heeft er toch ook
grtz
Alleen vervaardigd uit alu? Ik dacht het niet. Of bedoel je de eastons vista? Die kunnen niet tippen aan een 38mm.
Als je aerodynamische alu velgen zoekt dan lijken mij de Easton Tempest II alu geen slechte optie zijn 30mm hoog met 18/20 (voor/achter) sapim aerospaken. Kijk voor een foto op www.veltec.nl . De advies prijs is 799 maar zijn vast wel ergens goedkoper te krijgen. Gezien de reputatie van Aeston wellicht geen slechte keus.
Quoten: Origineel geplaatst door jonytj op 07 Februari 2007
easton heeft er toch ook
grtz
Alleen vervaardigd uit alu? Ik dacht het niet. Of bedoel je de eastons vista? Die kunnen niet tippen aan een 38mm.
Als je aerodynamische alu velgen zoekt dan lijken mij de Easton Tempest II alu geen slechte optie zijn 30mm hoog met 18/20 (voor/achter) sapim aerospaken. Kijk voor een foto op www.veltec.nl . De advies prijs is 799 maar zijn vast wel ergens goedkoper te krijgen. Gezien de reputatie van Aeston wellicht geen slechte keus.
No pain no gain, no guts no glory!
Quoten: Origineel geplaatst door outrun2 op 07 Februari 2007
Mijn CR-420 velgen zijn iig 34mm hoog en dat is zelf gemeten met een schuifmaat ! Foto vd set is in een ander topic te vinden (custom Am classic wheels).
grt
Mijn CR-420 velgen zijn iig 34mm hoog en dat is zelf gemeten met een schuifmaat ! Foto vd set is in een ander topic te vinden (custom Am classic wheels).
grt
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
En dan zijn er natuurlijk nog de altijd mooie Campa Shamal's. De nieuwste generatie (of de minst oude) met de zwarte velg is 38 mm, de versies met de zilvere velg zitten boven de 40 mm. Alleen een setje in goede staat vinden wordt steeds lastiger.