Tijdrit/triathlon opzetstuur
Ik ben op zoek naar een opzetstuur van de navolgende types. Heb je een stuur te koop zoals omschreven of weet je ergens een buitenkansje, dan hoor ik het graag!
Oval Concepts A700 Slam Clip-on:
Easton Aeroforce EA70 (aluminium) in maat Large:
Syntace C2 Clip, Streamliner of SLS in maat Large:
FSA / Vision Tech TT Clip-on bar in maat Large:
Oval Concepts A700 Slam Clip-on:
Easton Aeroforce EA70 (aluminium) in maat Large:
Syntace C2 Clip, Streamliner of SLS in maat Large:
FSA / Vision Tech TT Clip-on bar in maat Large:
Heb nog een streamliner liggen. Denk in maat medium. (leek mij altijd nogal lang) zeer weinig gebruikt en dus in zeer goede staat. (enkel 2 gaten ingeboord om de versnellingskabels van de bar-end shifters binnendoor te laten lopen) Mail me maar bij interesse.
Heb er vorig jaar nog adapters voor gekocht om op 31.6mmm stuur te kunnen monteren. Maar ik heb hem niet meer gebruikt.
Heb er vorig jaar nog adapters voor gekocht om op 31.6mmm stuur te kunnen monteren. Maar ik heb hem niet meer gebruikt.
Misschien kun je de maat met zekerheid bepalen aan de hand van dit geometrieplaatje:
Quote: Origineel geplaatst door Trifox op 26 Februari 2007
Het betreft dus een medium-type. Dank voor het duidelijke schema.
Ok, helaas te klein dus, maar bedankt voor het nazoeken
Suggesties blijven welkom.
Ik heb nog een nagenoeg nieuwe Deda GCB liggen.
Onafgezaagd.
Onafgezaagd.
Quote: Origineel geplaatst door LVGH op 26 Februari 2007
Suggesties blijven welkom.
In het geval dat je voor suggesties openstaat: Ik heb nog een compleet profile design carbon X liggen die voor een zacht prijsje weg mag... doe maar een mailtje als je geinteresseerd bent.
Grt Cesar
In het geval dat je voor suggesties openstaat: Ik heb nog een compleet profile design carbon X liggen die voor een zacht prijsje weg mag... doe maar een mailtje als je geinteresseerd bent.
Grt Cesar
De Carbon X is een compleet tijdritstuur, dus met basebar he? Ik heb eigenlijk alleen een opzetstuur nodig..
@Havana: heb je die nou nog niet verkocht?;) Heeft-ie een oversized clamp? Ik had 'm bewust niet op m'n shortlist gezet omdat de pads recht boven het stuur zitten en dit me i.v.m. de gewone weggeometrie niet ideaal lijkt..
@Havana: heb je die nou nog niet verkocht?;) Heeft-ie een oversized clamp? Ik had 'm bewust niet op m'n shortlist gezet omdat de pads recht boven het stuur zitten en dit me i.v.m. de gewone weggeometrie niet ideaal lijkt..