Ik heb nieuwe wielen maar:
De Michelin prorace 2 banden op campagnolo scirocco wielen zijn zeer moeilijk te verwisselen.
Thuis doe ik het met vloeibare zeep maar onderweg zal het echt een probleem worden.
Wie heeft er hier tips voor en welke banden zijn beter geschikt voor
de scirocco wielen?
Campawiel/Michelin moeilijk verwisselen?
Met de juiste bandenlichters lukt het zeker.
Ik heb hetzelfde probleem met de Vista's; hier krijg je echt lastig een bandje om. Plastic bandenwippers van bijv. Conti breken meteen af.
De oplossing is een metalen bandenwipper met plastic coating (zodat je niks beschadigt). Te verkrijgen bij o.a. Rose.de of de betere FM.
Ik heb hetzelfde probleem met de Vista's; hier krijg je echt lastig een bandje om. Plastic bandenwippers van bijv. Conti breken meteen af.
De oplossing is een metalen bandenwipper met plastic coating (zodat je niks beschadigt). Te verkrijgen bij o.a. Rose.de of de betere FM.
Heb ook niet zo veel moeite met zonda's en prorace2. Maar inderdaad met een plastic lichtertje (vind de simpsons best goed) en wat voorzichtigheid krijg je zelfs de lastigste combinatie gepast.
Niemand zegt dat het moet,<br>
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.
-
- Forum-lid
Campa Khamsin, Vento en Sirroco zijn een probleem, Zonda, Eurus en Shamal een makkie.
Net alsof ze de mensen die een niet al te duur wiel willen willen pesten.
Van de laagprofielwielen weet ik het niet.
Net alsof ze de mensen die een niet al te duur wiel willen willen pesten.
Van de laagprofielwielen weet ik het niet.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
Neutrons zijn ook geen pretje (maar het lukt wel)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
kan echt iets worden om je agressie kwijt te raken,of het erger maken.
ik ken het...
ik ken het...
Colnago Olympic Master lovert.
heb dr zin in!.
heb dr zin in!.
Neutron Ultra met GP4000s is ook een drama, zeker als je onderweg ergens lek rijdt...
Het probleem zit dus zeker niet alleen bij de goedkopere wielen (ik vond dit althans geen goedkoop setje, ook al zijn het geen Lightweight- of Hyperon-wielen)
Het probleem zit dus zeker niet alleen bij de goedkopere wielen (ik vond dit althans geen goedkoop setje, ook al zijn het geen Lightweight- of Hyperon-wielen)
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!