Sinds Januari heb ik op mijn nieuwe fiets (Wilier Gladio) de fietscomputer van shimano (Flight deck) Dit model is draadloos en is inmiddels mijn tweede Flight deck alleen de vorige was met draad.
Bij dit draadloze model is mij opgevallen dat de max.snelheid enorme afwijkingen geeft. Ik zou snelheden hebben behaald van 208 km.
Door te rijden met het scherm van de max snelheid in zicht, is mij opgevallen dat de afwijkingen ontstaan bij het rijden over de londergrondse lussen bij de stoplichten. Heeft iemand de zelfde klachten ?
Shimano zegt er wel eens iets van gehoord te hebben maar heeft concreet geen antwoord.
Flight deck fietscomputer
Ik bedoel hiermee dat wanneer je een stoplicht nadert er lussen onder het wegdek liggen die invloed hebben op het tijdig op groen springen van het stoplicht.
Een medefietser bij onze wielerclub rijdt met een ander merk computer (draadloos) en hij wees mij ook al eens op de invloed van de ondergrondse lussen.
In ieder geval dank voor je antwoord en mocht je iets ontdekken dan hoor ik het geraag.
Een medefietser bij onze wielerclub rijdt met een ander merk computer (draadloos) en hij wees mij ook al eens op de invloed van de ondergrondse lussen.
In ieder geval dank voor je antwoord en mocht je iets ontdekken dan hoor ik het geraag.