goede montagestandaard voor carbon fiets
-
Livio Livius
- Forum-lid HC
Mag het ook wat goedkoper zijn bijv een Tacx !
What makes the boat go faster?
tacx voldoet prima inderdaad.
Eentje waarbij je de fiets met de voorvork, of met de achtervork vast zet.Volgens mij ben je dan rond de 100-120 euro klaar dacht ik .
Dan hoef je niks op de buizen, of zadelpennen te klemmen.
Eentje waarbij je de fiets met de voorvork, of met de achtervork vast zet.Volgens mij ben je dan rond de 100-120 euro klaar dacht ik .
Dan hoef je niks op de buizen, of zadelpennen te klemmen.
Yep ik,
Zeer stabiel in gebruik, compact om weg te bergen en de klem is groot genoeg om om het even waar te klemmen.
Bij mijn racemachien steek ik tss de klem en de carbon zadelpen een vodje en let ik erop dat ik ze niet knal vast draai. (maar wel vast genoeg natuurlijk)
Bij alu geen enkel probleem, gewoon normaal vast zetten en werken maar.
Ik heb er ook nog een bakje bij waar je al je materiaal kan inleggen. Kijk maar op de links beneden daar zijn er zeker wel een paar foto's te bewonderen.
ericbellens.fotopic.net
Eric
Zeer stabiel in gebruik, compact om weg te bergen en de klem is groot genoeg om om het even waar te klemmen.
Bij mijn racemachien steek ik tss de klem en de carbon zadelpen een vodje en let ik erop dat ik ze niet knal vast draai. (maar wel vast genoeg natuurlijk)
Bij alu geen enkel probleem, gewoon normaal vast zetten en werken maar.
Ik heb er ook nog een bakje bij waar je al je materiaal kan inleggen. Kijk maar op de links beneden daar zijn er zeker wel een paar foto's te bewonderen.
ericbellens.fotopic.net
Eric
Race:Specialized Tarmac Pro (07)-SRAM Rival-Mavic Ksyrium SSC SL<br>
HT:Specialized S-Works M5 (03)-Shimano XT/XTR-Mavic X-max<br>
Fully:Specialized Stumpjumper Pro (02)-Shimano XTR-Mavic X-max SL
HT:Specialized S-Works M5 (03)-Shimano XT/XTR-Mavic X-max<br>
Fully:Specialized Stumpjumper Pro (02)-Shimano XTR-Mavic X-max SL