Welke fietscomputer?
-
- Forum-lid
Ik ben al lang bezig met het oriënteren op een nieuwe fietscomputer. Er zijn een paar eisen: Gewone afstand, hartslag meter, cadans meter.
In eerste instantie dacht ik aan de Polar cs200cad, alleen die is heel storingsgevoelig (heb ik gehoord). Nu zit ik te denken aan de Garmin edge 500,
die heb ik hier gevonden voor ongeveer 220 euro inclusief verzendkosten. Dat is dan ook direct wel top of mijn budget.
Veder sta ik open voor elke suggestie met de bovenstaande opties, dus cadans, hartslag en afstand.
In eerste instantie dacht ik aan de Polar cs200cad, alleen die is heel storingsgevoelig (heb ik gehoord). Nu zit ik te denken aan de Garmin edge 500,
die heb ik hier gevonden voor ongeveer 220 euro inclusief verzendkosten. Dat is dan ook direct wel top of mijn budget.
Veder sta ik open voor elke suggestie met de bovenstaande opties, dus cadans, hartslag en afstand.
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
-
- Forum-lid
Ik ben heel tevreden over de Sigma Rox 9.0, doet alles wat je wilt en past ruim binnen je budget. Bij bike components voor 149 euro te krijgen.
Michiel
Navi.nl, een zaak waar je ook euro's kan kopen..
Ik doe dezelfde zoektocht en mij bevalt het grote scherm van de Polar CS500 wel.
Ik heb op Bikemotion even zitten pielen met de Edge500 en ik vond het een beetje tegenvallen.
De Rox 9.0 is ook een serieuze optie (met name vanwege de prijs).
Ik doe dezelfde zoektocht en mij bevalt het grote scherm van de Polar CS500 wel.
Ik heb op Bikemotion even zitten pielen met de Edge500 en ik vond het een beetje tegenvallen.
De Rox 9.0 is ook een serieuze optie (met name vanwege de prijs).
-
- Forum-lid
Ik ben dol op mijn Edge 500 maar heb geen ervaringen met andere computers.
-
- Forum-lid
[quote="BV"]ik wou deze garmin hier ook kopen maar zeer slechte reviews gelezen over navi.nl ivm garantie
this maar een raadgeving! [/quote]
[quote="Lavsson"]Navi.nl, een zaak waar je ook euro's kan kopen..
De Rox 9.0 is ook een serieuze optie (met name vanwege de prijs).[/quote]
dus de zaak Navi.nl is geen goede winkel?
in dat geval valt de garmin edge 500 bundel al direct af, dat is het goedkoopst wat ik heb kunne vinden, daarna was het al iets van 250 euro...
maar als iemand anders hem toch goedkoper heeft gevonden laat het weten.
linkjes naar (goedkope) websites van de computers zijn ook welkom.
this maar een raadgeving! [/quote]
[quote="Lavsson"]Navi.nl, een zaak waar je ook euro's kan kopen..
De Rox 9.0 is ook een serieuze optie (met name vanwege de prijs).[/quote]
dus de zaak Navi.nl is geen goede winkel?
in dat geval valt de garmin edge 500 bundel al direct af, dat is het goedkoopst wat ik heb kunne vinden, daarna was het al iets van 250 euro...
maar als iemand anders hem toch goedkoper heeft gevonden laat het weten.
linkjes naar (goedkope) websites van de computers zijn ook welkom.
-
- Forum-lid
andere optie is de Polar cs500 cad, gevonden voor 200 euro, is die niet storgingsgevoelig door die W.I.N.D technologie.
Ik snap niet echt wat men met die storingen van Polar CS200Cad bedoelt. Misschien dat het bij oudere types zo was. Ik heb de mijne nu 16000km en nog nooit een storing. Het enige min punt is dat de hartslagmeter in de winter pas werkt na +- 10 minuten warming up, maar ik had dit probleem ook bij de drie hartslagmeters die ik hiervoor had.
-
- Forum-lid
maar welke teller heb jij dan?
de polar cs 200 cad is bij vaneyck in belgie 110 euro
http://www.vaneycksports.be/index.php?r ... on&idp=296
weet niet van waar je bent maar toch een redelijk prijsverschil.
ik heb zelf de rox 9.0 zeer tevreden over, maar ga voor mijn nieuwe fiets wrs de garmin edge 500 kopen wegens dat je hier voorgeprogrammeerde routes kan inzetten en meer hardslagzones (5 tov 3), maar de rox is zeker een goede
iemand ervaring met digitalstreet.nl? en hoe verloopt de verzending naar belgie?
http://www.vaneycksports.be/index.php?r ... on&idp=296
weet niet van waar je bent maar toch een redelijk prijsverschil.
ik heb zelf de rox 9.0 zeer tevreden over, maar ga voor mijn nieuwe fiets wrs de garmin edge 500 kopen wegens dat je hier voorgeprogrammeerde routes kan inzetten en meer hardslagzones (5 tov 3), maar de rox is zeker een goede
iemand ervaring met digitalstreet.nl? en hoe verloopt de verzending naar belgie?