Het forum over de technische onderwerpen, het onderhoud, afstellen en reparaties.

vastzetten 1 inch carbon vork

zomerfietser
Forum-lid
Berichten: 281
Lid geworden op: 15 feb 2007 19:45
Locatie: Bergschenhoek
Contact

zomerfietser 08 jun 2007 21:35

Na enige maanden rondgekeken te hebben op het forum en bij vragen de zoekfunctie goed gebruikt te hebben heb ik nu een vraag die ik niet terug kan vinden en waar mijn eigen fm ook geen antwoord op heeft.

Ik heb een 1 inch full carbon vork en ik kreeg steeds meer speling op het balhoofd. Het ahead balhoofd uit elkaar gehaald en nu bleek de klem in de vorkbuis los te zitten. Iedere keer wanneer ik deze aandraai dan komt het hele klemmechniek naar boven en dat moet dus niet.

De vorkbuis is helemaal gaaf dus daar ligt het niet aan. Het klemmechniek is ws van slechte kwaliteit dus ik wil daarvoor een andere kopen. Wat bleek nu 1 inch full carbon vorken nog wel te krijgen allen het klemmechniekje nergens. Weet 1 van jullie of deze verkrijgbaar is, eigen fm en biketobuild kunnen er niet aan komen.
skeeler, schaats of fiets iets anders vind ik niets

dutchflandrien
Forum-lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 06 nov 2004 12:26

dutchflandrien 08 jun 2007 22:14

bij fsa hebben ze de compressor voor 1 inch carbon. zie website onder headsets. dus eenvoudig te verkrijgen bij een fsa dealer
RIDLEY the speed weapon

zomerfietser
Forum-lid
Berichten: 281
Lid geworden op: 15 feb 2007 19:45
Locatie: Bergschenhoek
Contact

zomerfietser 09 jun 2007 12:21

Thanx, ga gelijk kijken. Tevens in mailbox een aangeboden gekregen. Ben ik in ieder geval uit de brand.
skeeler, schaats of fiets iets anders vind ik niets

Plaats reactie