topsnelheid?
wat is jullie topsnelheid, vlak dan wel..
en welke snelheid kunnen jullie een een uur volhouden.?
ik ken namelijk geen enkele vrouw die fietst dus kan me ook niet echt vergelijken.
een rondje drunense duinen heb ik laatst in 1.20 gedaan maar dat was wel na een droge periode dus veel mul zand enzo.
wel een beetje een onzin topic maar ben gewoon nieuwsgierig
en welke snelheid kunnen jullie een een uur volhouden.?
ik ken namelijk geen enkele vrouw die fietst dus kan me ook niet echt vergelijken.
een rondje drunense duinen heb ik laatst in 1.20 gedaan maar dat was wel na een droge periode dus veel mul zand enzo.
wel een beetje een onzin topic maar ben gewoon nieuwsgierig
Oke... race dan.
Tijdrit van 11.1 km met een gemiddelde van 37.9 km/u.
Glooiend parcours. Wind deels schuin van voren.
Maar dit was vorig jaar... ik ben nu een stuk sterker en kan (denk ik) veel harder.
Komende donderdag weet ik meer; proloog van 7.8 km in de Ster Zeeuwsche Eilanden.
Tijdrit van 11.1 km met een gemiddelde van 37.9 km/u.
Glooiend parcours. Wind deels schuin van voren.
Maar dit was vorig jaar... ik ben nu een stuk sterker en kan (denk ik) veel harder.
Komende donderdag weet ik meer; proloog van 7.8 km in de Ster Zeeuwsche Eilanden.
[quote="markba"]Ooit (5 jaar geleden) een rondje van +/- 25 km met 39.5 (alleen) afgelegd. Weet niet of het nu ook lukt (weet eigenlijk zeker van niet), ik heb 4 jaar niet actief gefietst.
[/quote]
Was het de bedoeling van deze draad dat er alleen maar vrouwen reageren?
Ik ben namelijk geen vrouw.
[/quote]
Was het de bedoeling van deze draad dat er alleen maar vrouwen reageren?
Ik ben namelijk geen vrouw.
Komende donderdag weet ik meer; proloog van 7.8 km in de Ster Zeeuwsche Eilanden.[/quote]
En??? Ik werk in Vlissingen bij een autobedrijf en die sponsoren nogal eens auto´s enzo. Finish is bij AutoCleanZeeland he??
Wat is het geworden??
Misschien zie ik je vanavond nog wel, ik ga ook nog ff kijken bij de finish.
En??? Ik werk in Vlissingen bij een autobedrijf en die sponsoren nogal eens auto´s enzo. Finish is bij AutoCleanZeeland he??
Wat is het geworden??
Misschien zie ik je vanavond nog wel, ik ga ook nog ff kijken bij de finish.