Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Populaire topics

buzz
Forum-lid

Gebruikersavatar buzz 17 jun 2007 20:20

Nu je per rubriek de topics kunt sorteren op 'n andere kolom dan de Laatste bericht-kolom, is het b.v. wel aardig om te zien wat nou eigenlijk de populairste topics zijn. Oftewel: welke topics worden het meest gelezen? Hieronder 'n paar voorbeelden ervan.

In de Racefietsen-rubriek... zie je dan op de 1e pagina dat 't Pinarello-topic het populairst is, en verder bijna alleen maar fietsmerk-topics. Opvallend is dat Bo's topic er ook tussenstaat.

In de Wielen-rubriek... is 't Lightweights-topic het meest populair, met de Shimano WH-R550 als goede tweede! Zou dat ook voor de populariteit van de wielen zelf gelden?

In de Wielrennen-rubriek... staan de Actiefoto's onbedreigd op één, en b.v. Tom Boonen op drie, nog net voor de Tour de France 2006.

In de Fietsvrouw-rubriek... zijn de Fietsvrouwen zelf het meest gezien. Op 2, 3, 4 en 5 volgen: Fietszadel, Ondergoed, Zere borsten en Pijntjes. Merkwaardig, of toch niet?

In de Fietscafé-rubriek... zijn -– ja, hoe kan het ook anders –- de Schone Dames het meest in trek. Curieus is wel dat dat de Schone Heren al op plaats 5 te vinden zijn. Oorzaak?

In de Training, voeding en blessures-rubriek... is kennelijk het Scheren van schaamhaar de meest geliefde bezigheid. Het Vetpercentage-topic staat eronder op de 2e plek, alle Tacx-berichten daar weer onder, en 't Kwaad-topic (met 'n aantal leuke verhalen erin) valt net buiten de top-3.

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 18 jun 2007 11:59

Leuke stats!

Ik heb me al eerder verwonderd over de aantrekkingskracht van Pinarello. Ik blijf dat iets onbegrijpbaars vinden, al zijn het mooie fietsen.

Plaats reactie