Bretels of geen bretels
Hoi,
Ik ben toe aan kleding voor actief mountainbiken.
Nu ben ik op zoek naar een lange en een korte broek.
Kan iemand mij adviseren of ik een broek met bretels of zonder bretels moet nemen? en wat zijn de voor/nadelen van een broek met bretels?
Ook de prijzen lopen uiteen van goedkoop tot heel duur. Wat zijn de verschillen in comfort tussen de goedkope en duurdere kleding? (en waar voel je dat comfortverschil?)
Ik ben toe aan kleding voor actief mountainbiken.
Nu ben ik op zoek naar een lange en een korte broek.
Kan iemand mij adviseren of ik een broek met bretels of zonder bretels moet nemen? en wat zijn de voor/nadelen van een broek met bretels?
Ook de prijzen lopen uiteen van goedkoop tot heel duur. Wat zijn de verschillen in comfort tussen de goedkope en duurdere kleding? (en waar voel je dat comfortverschil?)
Ik denk dat het heel persoonsgebonden is. Ik heb een lange broek met bretels, maar al mijn korte zijn zonder. Bevalt mij prima. Hoewel ik wel het idee heb dat Scepticus meer aanhangers heeft dan ik. 
Volgens mij is hier ook een standaard advies: ga naar je fm en probeer het eens. Het verschil in prijs wordt o.a. veroorzaakt door de verschillende kwaliteiten van de zemen, maar daar is al genoeg over geschreven zou ik zeggen: Zoek resultaten op 'Zeem'. Maar dit had je natuurlijk al op gezocht.
Volgens mij is hier ook een standaard advies: ga naar je fm en probeer het eens. Het verschil in prijs wordt o.a. veroorzaakt door de verschillende kwaliteiten van de zemen, maar daar is al genoeg over geschreven zou ik zeggen: Zoek resultaten op 'Zeem'. Maar dit had je natuurlijk al op gezocht.
Dan moet je je shirt uitdoen om je bretels af te doen....
Of je moet helemaal voorover leunen, een laag gesneden broek en een hele lange l*l hebben, dan kan je je broek gewoon aanhouden
Of je moet helemaal voorover leunen, een laag gesneden broek en een hele lange l*l hebben, dan kan je je broek gewoon aanhouden
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
ik wist niet dat ik 'n lange... Gaat prima met bretels, beetje naar onder trekken en lozen maar. Als de broek standaard maar niet te veel boven de navel zit. Aan de andere kant m'n vrouw vindt dat ondingen maar ja wat die dames ook allemaal uit moeten doen voordat dat zeem op de knien zit als ze bretels hebben. Overigens zijn er ook bretels met klitteband. Ik heb ze bv op de goretex winterbroek. Niet bewust zo gekocht maar aangezien dat broekje zwaar in de uitverkoop was...
Mijn trainingen op bikeplanner.com
Makkelijkste manier vind ik om de bretels af te doen op de manier waarop vrouwen de BH uittrekken, zonder het topje uit te hoeven trekken . Het aantrekken gaat met een beetje wurmen op dezelfde manier. Voor mij absoluut bretels, het verschil merk je pas goed na 1 à 2 uur. Het verschil wordt alleen maar groten naarmate de broek wat ouder wordt.
-
kilometervreter
- Forum-lid
Als je nu gewoon je broekspijp oprolt en hem eronderuit trekt. Kun je gewoon een broek met bretels die niet tot onder je schaamhaar is uitgesneden nemen. Als je een grote boodschap moet doen dan is het een heel ander verhaal.