zoekfunctie
Het valt mij op dat bijna niemand de zoekfunctie gebruikt, te pas en te onpas worden er nieuwe topics gepost waarvan er al verschillende zijn aangemaakt.
E.e.a. komt de leesbaarheid van het forum niet ten goede, zeker niet voor de mensen die wel de zoekfunctie gebruiken.
Vanaf 2005 ben ik een regelmatige bezoeker van dit leuke en informatieve forum, het gaat mij alleen steeds meer tegenstaan om door al die dubbele topics te bladeren om de voor mij nuttige info te kunnen lezen.
Ben ik nou de enige die hier niet vrolijk van wordt?
E.e.a. komt de leesbaarheid van het forum niet ten goede, zeker niet voor de mensen die wel de zoekfunctie gebruiken.
Vanaf 2005 ben ik een regelmatige bezoeker van dit leuke en informatieve forum, het gaat mij alleen steeds meer tegenstaan om door al die dubbele topics te bladeren om de voor mij nuttige info te kunnen lezen.
Ben ik nou de enige die hier niet vrolijk van wordt?
Specialized Tarmac SL6 Disc
Jan Janssen Vector
Jan Janssen Vector
Om met Rob Geus te spreken: "hier word ik niet vrolijk van". (wel graag zonder t)
Ben het met je eens.
Ben het met je eens.
[quote="Scepticus"]Ja maar die search functie is best wel ruk.
Google is beter: kies geavanceerd zoeken en kies dan bij
Domein alleen resultaten weergeven van de site of het domein fiets.nl
[/quote]
of gelijk "site:[.forum].fiets.nl" aan je zoekopdracht toevoegen, met of zonder vierkante haken

of gelijk "site:[.forum].fiets.nl" aan je zoekopdracht toevoegen, met of zonder vierkante haken
[quote="LVGH"][quote="Scepticus"]Ja maar die search functie is best wel ruk.
[/quote]
of gelijk "site:[.forum].fiets.nl" aan je zoekopdracht toevoegen, met of zonder vierkante haken[/quote]
Beiden bedankt!

of gelijk "site:[.forum].fiets.nl" aan je zoekopdracht toevoegen, met of zonder vierkante haken[/quote]
Beiden bedankt!
[quote="Buzz"]@Scepticus: 'k Dacht alleen dat Havana dacht dat er een foutje schuilde in "Ben ik nou de enige die hier niet vrolijk van wordt?". Daar was ik benieuwd naar. Heb jij enig idee?[/quote]
Nou je het zegt ja (ik zat ff te suffen).... in dit geval is het inderdaad wordt (want het hoort bij 'degene die' en niet bij 'ik')
Nou je het zegt ja (ik zat ff te suffen).... in dit geval is het inderdaad wordt (want het hoort bij 'degene die' en niet bij 'ik')
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Klopt als een zwerende vinger!