dag iedereen
wil een nieuwe groepset kopen maar kan niet op dit moment financiel-heb een nieuwe wielen van Campa vraag:is dat mogelijk alleen 10sp cassette nemen (oude shifters voor8)dus alleenom new wielen plaatsen met oude shifters en crank??
eimand weet oplossing??
Tip: wellicht de volgende keer eerst je bokshandschoenen uittrekken voordat je een bericht typt
EDIT: En dit was een wat te snelle reactie van mijn kant. Inmiddels is mij duidelijk dat Mike36 juist enorm zijn best doet om er een leesbaar bericht van te maken, edoch nederlands is een vreemde taal voor hem.
EDIT: En dit was een wat te snelle reactie van mijn kant. Inmiddels is mij duidelijk dat Mike36 juist enorm zijn best doet om er een leesbaar bericht van te maken, edoch nederlands is een vreemde taal voor hem.
Ambitie: veel
Tijd: te weinig
Tijd: te weinig
Is er geen mogelijkheid om van die 10 kransjes er 8 los te nemen.
Die met de 8 speed tussen ringen te plaatsen ?
Dat zal waarschijnliljk niet gaan ivm uitsparingen in de kransjes zelf.
Maar wellicht biedt de shiftmate ( via www.ts-bikes.be) uitkomst. Kost meen ik niet meer dan 20 euro..
tada : http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=4061
Die met de 8 speed tussen ringen te plaatsen ?
Dat zal waarschijnliljk niet gaan ivm uitsparingen in de kransjes zelf.
Maar wellicht biedt de shiftmate ( via www.ts-bikes.be) uitkomst. Kost meen ik niet meer dan 20 euro..
tada : http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=4061
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
nou...
Ik weet niet hoelang het duurt voordat je de shifters en derailleur kan vervangen ?
Maar ik rijd nu even met 9 speed dura-ace en 8 speed campa cassette. Dat gaat nog best.
Af en toe een tikje meer, of minder, maar overslaan doet ie niet..
Dus al je over 2 maanden wel het geld hebt, dan kan je eens proberen het zo af te stellen dat er mee te rijden is.
Of heb je nog oude wielen ?
Ik weet niet hoelang het duurt voordat je de shifters en derailleur kan vervangen ?
Maar ik rijd nu even met 9 speed dura-ace en 8 speed campa cassette. Dat gaat nog best.
Af en toe een tikje meer, of minder, maar overslaan doet ie niet..
Dus al je over 2 maanden wel het geld hebt, dan kan je eens proberen het zo af te stellen dat er mee te rijden is.
Of heb je nog oude wielen ?