Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

stukje HTML script (voor de pc deskundigen onder ons)

maus_1990
Forum-lid

maus_1990 06 aug 2007 01:19

beste computerdeskundigen hier, ( moet nog ff slijmen he)

Ik heb een stukje HTML script wat ik wil plaatsen op mijn website ( zie handtekening) het moet dienen als contactvenster voor vragen en of opmerkingen.

het gaat om het volgende stukje:

Persoonlijke gegevens
Voorletters:

Achternaam:

Geslacht

Man
Vrouw

Emailadres:

Adres:

Postcode:

Telefoonnummer:

Vraag of opmerking

het stukje klopt geheel, alleen het lukt niet om het veld te verzenden naar mijn mail adres ( maurice.harteveld@gmail.com) Kan iemand mij vertellen waar ik dit zou moeten plaatsen, nu krijg ik een error genaamd 404

Buiten het zicht van de gewone bezoeker om krijg ik nog wel het volgende veld wat ik niet snap: het is een goed werkend blok met daarin de tekst "yes" moet ik daarmee wat doen?

voor de mensen die niet geheel snappen: http://www.freewebs.com/maurice-harteveld/contact.htm hier kunnen ze op terecht. (alleen voornaam achternaam, e-mail en opmerking zijn verplicht normaal maar je hoeft niks in te vullen om de foutmelding te zien, alleen maar te klikken op Verstuur!)
Afbeelding

whoeiter
Forum-lid

whoeiter 06 aug 2007 02:04

Ik moet je helaas teleurstellen maar je kan niet mailen vanuit HTML. Dus op deze manier gaat het nooit werken. Hiervoor kan/moet je PHP of ASP gebruiken.

Freewebs ondersteund geen PHP en ASP dus het zal niet gaan lukken om via jou website rechtstreeks te mailen.

kuiper
Forum-lid
Contact

kuiper 06 aug 2007 02:28

Dat gaat idd niet werken,
sowieso snap ik niet dat je bij een betaald domein alsnog free-webs gaat gebruiken.

maus_1990
Forum-lid

maus_1990 06 aug 2007 10:35

dat domijn koste maar €1 ;) vandaar,,, en ik heb geen zin om €19,95 per jaar ofzo daarvoor uit te geven,,,, maar helaas dan gaat heb over,,
Afbeelding

wouterf
Forum-lid

Gebruikersavatar wouterf 06 aug 2007 13:24

Er zijn genoeg standaard sites waar je zoiets wel kan doen toch? Gewoon zoiets includen via een iframe oid.

Aan de andere kant, iedereen heeft toch e-mail, kunnen ze net zo goed 'normaal' mailen.

maus_1990
Forum-lid

maus_1990 06 aug 2007 17:52

ik heb dus zo'n standaard frame gepakt, alleen om het door te kunnen mailen, zou er toch ergens een mail adres neer moeten zetten, en die kan ik niet vinden, dat is nou juist het probleem.

Reden waarom ik dit wil is dat het toch een stukje netter staat dan mail naar .... ;)
Afbeelding

Plaats reactie