Iemand ervaring met USPS?
Hoii,,
Ik heb een setje carbon wielen besteld uit de States en is verstuurd met USPS (United States Postal Service). Nou krijg je een coupun-nummer waarmee je jouw pakket mee kan achterhalen.
Het laatste wat ik heb ontvangen was dat maandagochtend om 8:55AM dat het in
Nederland was gearriveerd. Maar ik heb nog niks ontvangen.
Ben ik gewoon te ongeduldig?
greetz Pieter
Ik heb een setje carbon wielen besteld uit de States en is verstuurd met USPS (United States Postal Service). Nou krijg je een coupun-nummer waarmee je jouw pakket mee kan achterhalen.
Het laatste wat ik heb ontvangen was dat maandagochtend om 8:55AM dat het in
Nederland was gearriveerd. Maar ik heb nog niks ontvangen.
Ben ik gewoon te ongeduldig?
greetz Pieter
Anti-Spacers!
ik heb een carbon zadel uit amerika laten komen, vanaf het moment dat het in nederland gearriveerd was (volgens usps) heeft het nog een kleine week geduurd voordat ik het daadwerkelijk ontvangen had. wees dus gerust, het komt ongetwijfeld nog.
Oké, bedankt voor je antwoord.. Omdat ik met een overbelaste/sluimbeursonsteking in me knie zit, zit ik al sinds gister te wachten op me wielen:d. Vakantie, kan niet echt werken, mag niet trainen. Ik ga morgen meer weer afwachten!
Anti-Spacers!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Kan zo nog nog een week duren is mijn ervaring. Houd ook contant geld in huis, want als je ongeluk hebt met de douane zul je moeten betalen aan de postbode.
-
- Forum-lid
@Havana
En hoeveel geld bedoel je juist? Niet dat dat een probleem is maar gewoon uit interesse. Wat en hoeveel % kan de douane extra vragen voor je pakketje?
Heb namelijk ook een pakje vanuit Italië dat vandaag verzonden wordt via ups.
Greetz
En hoeveel geld bedoel je juist? Niet dat dat een probleem is maar gewoon uit interesse. Wat en hoeveel % kan de douane extra vragen voor je pakketje?
Heb namelijk ook een pakje vanuit Italië dat vandaag verzonden wordt via ups.
Greetz
-
- Forum-lid
20% op het aankoop bedrag? Weg is je voordeel vanwege de voordelige dollarkoers.