Ik heb een maand geleden een nieuwe fiets gekocht (bulls). Tijdens het schoonmaken kwam ik helaas een beschadiging tegen op mijn achterbrug. Waarschijnlijk het klapperen van mn ketting, maar ipv op het midden vd achterbrug zat het precies achter mijn crank!
Gekke plek voor zo'n beschadiging dacht ik. Zeker omdat ik er nog niet veel (1000km) op gefiets heb en mijn ketting er nog nooit is afgelopen! Binnenblad heb ik sowieso niet veel gebruikt (1dagje limburg een paar keer).
De beschadiging is ook best diep als ik met mijn vinger voel. Op de foto is de plek te zien en hopelijk een beetje de grootte/diepte ervan. De witte plekjes precies achter het buitenblad en onder de derailleur. Foto is schuin van achteren genomen want beschadiging zit precies achter het binnenblad.

De fm waar ik hem gekocht heb is 2 uur reizen. Heeft een lakstiftje aangeboden maar heb nog ff gewacht met reactie. Lokale fm vond dat dit onder de garantie viel als een fiets van hem was geweest (makkelijk praten want dat is het niet)
Mijn vraag is wat jullie ervan vinden. Heb ik net pech, fabrieksfout, garantie?
Vind het voornamelijk een rare plek voor een beschadiging.
Alvast bedankt voor de reacties
edit: een close up toegevoegd