hallo,
Ik zoek een nieuwe groep om mijn oude MCM weer een beetje up to date te maken. De onderdelen mogen gebruikt zijn. Liefst van XT-XTR kwaliteit of X0 van SRAM.
benodigd:
- 9V crankstel (heb nu nog 8V, kan ik ook alleen bladen wisselen?)
- derailleurs achter (normale veer) en voor (of werkt 8V XTR ook nog prima?)
- shifters (geen triggershifters, liefst draai- of rapidfire plus, geen dual control)
- ketting en cassette (nieuw)
remmen zijn nog prima, maar als je een complete groep kwijt wil, staat dat natuurlijk wel net zo mooi. heb nu XT V-brakes, wil geen schijfremmen.
wie heeft er nog wat leuks liggen?
groeten, Bas
groep XT-XTR-X0
Bas,
Wat is je budget ?
Ik ken iemand die een volledige XTR groep heeft, met schijfremmen en dualcontrol.
Is de groep voor de huidige, van 2006-2007. Heel weinig gebruikt, niet eens een krasje enz.
Hij fietst niet veel erop, maar wilde toch voor volledig XO gaan. IN dat geval komt die xtr groep vrij.
Mocht je interesse hebben, dan hoor ik het wel, dan zal ik je z'n e-mail adres geven.
Wat is je budget ?
Ik ken iemand die een volledige XTR groep heeft, met schijfremmen en dualcontrol.
Is de groep voor de huidige, van 2006-2007. Heel weinig gebruikt, niet eens een krasje enz.
Hij fietst niet veel erop, maar wilde toch voor volledig XO gaan. IN dat geval komt die xtr groep vrij.
Mocht je interesse hebben, dan hoor ik het wel, dan zal ik je z'n e-mail adres geven.