Voor al je afspraakjes

tour transalp deelnmers gezocht

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 13 nov 2007 22:51

ik heb het plan om volgend jaar de tour transalp (weg versie) te rijden. Deze meerdaagse cyclo moet je echter als duo rijden. Ik ben zodoende op zoek naar een man / vrouw die deze fiets uitdaging aan wil gaan.
De tour transalp duurt 7 dagen met 850 km en 20000 hm. Mijn voorlopige doel is om minimaal uit te rijden en voor mijn gevoel het maximale eruit te halen. Ik heb tot nu toe een paar cyclos gereden waaronder de Matmotte en de Dolomieten marathon. Ik wil nu wel eens een meerdaagse cyclo rijden.
meer info op http://www.tourtransalp.de/
ik ben 33 jaar (man), woon in Almere en rijd gemiddeld 7000 km per jaar
Live fast; die young. mijn blog

raphael
Forum-lid

raphael 15 nov 2007 00:39

Beste Rob

Heel veel succes toegewenst. Ik heb 'm dit jaar gereden. Het thuisfront heeft nogal af moeten zien ivm de vele trainingsarbeid, dus gaat niet lukken om 'm nóg een keer te rijden (helaas).
De inschrijving op het net (250 koppels) gaat op 1-12 12u open en is om 12.01 vol. Dan resteert nog de inschrijving op papier (tour van februari?) voor de resterende 250. Ik heb van velen gehoord dat het heeeel lastig is om ingeloot te worden. Contacten via via kunnen helpen. (Wij hebben blijkbaar heel veel mazzel gehad).

Mocht je behoefte hebben aan wat info: op www.transalpvoorkika.nl staan onze belevenissen. Ik heb ook nog een dvd van de transalp, mocht je ingeloot worden, dan wil ik wel een kopie voor je branden (voor de voorpret).

rijkenberg
Forum-lid

rijkenberg 16 feb 2008 20:40

Hai Rob,
Heb je al een "duo-passagier" gevonden? Zo niet neem dan even met mij contact op, dan kunnen we zien of er nog iets te regelen is.
Grt Ben.
A Little Less Conversation, A Little More action Please

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 20 feb 2008 16:01

Hoi Ben

leuk om te lezen dat je intresse hebt. Ik ben nog steeds op zoek naar een duo-pasagier. Ik heb je een PM gestuurd met mijn contact gegevens (ik heb geen zin om mijn email adres op het forum te publiceren)
Live fast; die young. mijn blog

Plaats reactie