Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Enquete Cannondale

adviesbureausmash
Forum-lid

adviesbureausmash 14 nov 2007 13:57

Wij zijn 5 studenten van de opleiding Sportmarketing & management. Wij noeten in opdracht van het bedrijf Cannondale onderzoek doen naar de mogelijkheden voor Cannondale in Nederland. Hieronder valt ook een kwantitatief onderzoek. Hierbij hebben wij uw hulp nodig.

Wij zouden het zeer op prijs stellen als u een paar minuutjes van uw tijd wilt besteden aan he invullen van onze enquete. U bewijst ons hiermee een grote dienst.

Na ons onderzoek zullen wij onze onderzoeksresultaten hier publiceren.
Let wel op: deze enquete is bedoeld voor consumenten van Cannondale.

http://www.thesistools.com/?qid=39182&ln=ned

Alvast bedankt!

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 14 nov 2007 14:39

Ingevuld!
Korte enquete.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

hendrikjan
Forum-lid

hendrikjan 14 nov 2007 15:02

[quote="Adviesbureau Smash"]Wij zijn 5 studenten van de opleiding Sportmarketing & management. Wij noeten in opdracht van het bedrijf Cannondale onderzoek doen naar de mogelijkheden voor Cannondale in Nederland. Hieronder valt ook een kwantitatief onderzoek. Hierbij hebben wij uw hulp nodig.

Wij zouden het zeer op prijs stellen als u een paar minuutjes van uw tijd wilt besteden aan he invullen van onze enquete. U bewijst ons hiermee een grote dienst.

Na ons onderzoek zullen wij onze onderzoeksresultaten hier publiceren.
Let wel op: deze enquete is bedoeld voor voor consumenten van Cannondale.

http://www.thesistools.com/?qid=39182&ln=ned

Alvast bedankt!
[/quote]

dus als ik nog geen Cannondale spullen heb mag ik de enquete niet invullen? Lijkt me een gemiste kans... immers zo loop je onderzoek bij potentiele klanten mis...
:winkthumb:

adviesbureausmash
Forum-lid

adviesbureausmash 14 nov 2007 15:07

De vragen zijn gericht op mensen die beschikken over een Cannondale fiets. onder andere over tevredenheid, hoe er aan informatie is gekomen enz.

Echter, heeft u een Cannondale fiets gehad kunt u ook hier uw (on)tevredenheid laten blijken.

casran
Forum-lid HC

casran 14 nov 2007 15:39

Cannondale staat volgend weekend alweer niet op de Belgische fietsenbeurs Expo-Velo... Mooie "Benelux" distributeur is dat, die zich niet eens de moeite getroost om naar België af te zakken. Jammer, als Cannondale een andere distributeur had gehad, of eentje waar gemakkelijker mee te werken valt, dan stond er wellicht al lang een Cannondale in mijn garage (want technisch valt weinig aan te merken op het merk, behalve de achterpatten van de Slice carbon misschein). Ik denk dus dat Cannondale mogelijkheden mist!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 14 nov 2007 16:01

[quote="C a s r a n"]want technisch valt weinig aan te merken op het merk, ... [/quote]

Daar ben ik het helemaal mee eens. Echter, ik heb de indruk dat Cannondale de laatste jaren minder vernieuwend is dan voorheen. Het CAAD-concept, SI, Headshok, Lefty en de Scalpel bijvoorbeeld waren in meer of mindere mate revolutionair. De laatste jaren zie ik met name in de MTB wereld steeds meer innovaties van Specialized komen. Als ik zie wat er op toertochten en wedstrijden rond rijdt kan ik mij niet aan de indruk ontrekken dat Specialized martktaandeel wint (MTB) ten opzichte van C'dale.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

adviesbureausmash
Forum-lid

adviesbureausmash 24 nov 2007 16:16

Vul de enquete in, zodat Cannondale ook echt wat aan dit probleem kan doen!

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 24 nov 2007 17:06

Ik heb de enquete even in gezien en vind hem eigenlijk niks waard.
Hier gaat zeer hoogst waarschijnlijk een positief verhaal uitkomen. Je kunt beter vragen aan niet-Cannondalefietsers waarom ze géén Cdale hebben gekozen. Dan krijg je pas antwoord op je vraag waar er wat te halen valt.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

wouterf
Forum-lid

Gebruikersavatar wouterf 24 nov 2007 18:56

Of een nog praktischere doelgroep; de Cannondale dealers. Ondanks dat ze zelf besluiten Cannondale te voeren, kunnen ze ook kritisch zijn en hebben ze gedeeltelijk zicht op de besluitvorming van de consument.

Maargoed, je zal hier altijd kritiek/commentaar/feedback krijgen op je enquetes/onderzoeken, zitten hier nu eenmaal wat mensen die er ook ervaring mee hebben. Mijn ervaring als student zijnde is in ieder geval dat je van elk onderzoek dat je doet zal leren. De enquete is verder niet slecht, maar mist misschien het 'hogere doel' wat de opdrachtgever in gedachte heeft. Ik neem aan dat je het als input gebruikt voor een verder adviesrapport wat betreft positionering in de markt?

confused
Forum-lid

confused 24 nov 2007 18:59

Is inderdaad een beetje een ik-steek-een-veer-in-mijn-eigen-reet enquete, ik denk dan ook niet dat de uitkomst direct representatief is.

Ik heb hem wel ingevuld overigens, ik heb namelijk ook zo'n ding.

casran
Forum-lid HC

casran 25 nov 2007 10:44

[quote="Adviesbureau Smash"]Vul de enquete in, zodat Cannondale ook echt wat aan dit probleem kan doen![/quote]

Je schreef zelf dat uw enquête zich enkel richt tot wie een Cannondale bezit, dus ze invullen om dat probleem te laten weten zal niet lukken hé, snappie? :rolleye:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

teamorange
Forum-lid

teamorange 27 nov 2007 19:46

Ben nieuw op dit forum... als start heb ik even deze enquête ingevuld... Ik heb 2 cannondale's in mijn garage staan... voor mij was het liefde op het eerste gezicht...
en de minpuntjes neem ik erbij of werk ik zelf weg...upgraden en zo
groetjes Peter. http://i5.pinkbike.com/photo/1619/pbpic1619229.jpg
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....

Plaats reactie