hallo, ben bezig met het monteren van mijn centaur 2008 groep
nieuw gekocht bij van eyck
nu merkte ik als ik de rechter shifter vast nam dat hij maar 8 klikjes gaf, terwijl een 10 speed shifter er toch 9 moet geven
nu is alles gemonteerd, en de derailleur afstellen lukt maar niet zo goed, er word steeds een tandje overgeslaan, nu ligt dat volgens mij aan die shifter.
iemand een idee hoe het komt dat hij maar 8 klikjes kan maken, en hoe is het op te lossen ?
grtz
probleem centaur shifter
Heb je de binnenkabel goed door de shifter zitten. kan zijn dat als je de verdikking bij het uiteinden niet helemaal goed in het gootje hebt zitten dat hij het laatste klikje niet pakt.
Heb je hem al eens goed gesmeerd? (gewoon wat brunox deo in spuiten)
als het niet lukt gewoon mee terug gaan lijkt me toch, stukje service niet waar.
Heb je hem al eens goed gesmeerd? (gewoon wat brunox deo in spuiten)
als het niet lukt gewoon mee terug gaan lijkt me toch, stukje service niet waar.
- de zwarten
- Forum-lid HC
test hem liever met kabels, dan komt hij zeker terug en weet je dat het daar al niet aan ligt.
Uit elkaar halen als je nog garantie hebt en hem kan inruilen is een beetje tricky... Als je het doet, post dan even wat foto's graag!
Uit elkaar halen als je nog garantie hebt en hem kan inruilen is een beetje tricky... Als je het doet, post dan even wat foto's graag!
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®