Ben mij aan het oriënteren over een nieuwe hartslagmeter/fietscomputer. Nu is mijn oog gevallen op de suunto t3d met de gps pod (in verband met hardlopen) Echter nergens vind ik of deze tegelijk verbinding kan maken met meerdere pods, ik wil namelijk wel mijn cadans ook kunnen zien.
Verder zou ik ook wel willen weten of de gps pod in stedelijk of bosrijk gebied ook nog goed werkt.
suunto met meerdere pods?
-
scottwilko
- Forum-lid HC
- alliance_0
- Forum-lid
Download hier http://www.suunto.com/en/Products/Heart ... k/#Manuals de gebruiksaanwijzing. Zal ongetwijfeld een aantal vragen beantwoorden.
zou kijken voor een garmin forerunner 405,
gebruik ik nu zelf als fietscomputer echt een goed ding, zit ook een cadans sensor bij en is ook te gebruiken in combinatie met srm/ powertap
en een gps voor het hardlopen, zeer te spreken
gebruik ik nu zelf als fietscomputer echt een goed ding, zit ook een cadans sensor bij en is ook te gebruiken in combinatie met srm/ powertap
en een gps voor het hardlopen, zeer te spreken
-
scottwilko
- Forum-lid HC
Allen dank voor de reakties. Ben toch even verder gaan kijken en tot de conclusie dat de t3 niet over voldoende mogelijkheden beschikt. De garmin serie zal ook aan mijn huis voorbij gaan, daar die zelf al aangeven tot 8 uur gebruiksduur te hebben. Dat is voor een lange dagrit natuurlijk niet voldoende.
Nu bij onze oosterburen mijn oog laten vallen op de Timex Global trainer GPS. Zie echter nergens hoe de kwaliteit is, maar de specs spreken mij zeer aan. Zeker als je de prijs vergelijk met bv polar of suunto t6
Nu bij onze oosterburen mijn oog laten vallen op de Timex Global trainer GPS. Zie echter nergens hoe de kwaliteit is, maar de specs spreken mij zeer aan. Zeker als je de prijs vergelijk met bv polar of suunto t6