vraagje ik wil corima aero wielen met tube kopen !
ik heb wat info opgezocht over deze wielen , maar de meningen zijn verdeelt
weet iemant op dit forum iets over deze wielen ?
laat iets weten , kevin x mijn website mail
Corima ervaringen?
Ik heb nu een klein jaartje de aero+ wielen en gebruik ze alleen voor wedstrijden met redelijk tot goed wegdek, ook enkele criteriums mee gereden. In het begin moest ik wennen aan het gewicht (voorheen altijd met handgespaakte 36-spaaks gereden) maar ik vind het heerlijk rijden.
Qua zijwindgevoeiligheid zijn ze beter als cosmic carbon die ik daarvoor had (ze zijn dan ook iets minder hoog) maar in een waaierkoers zou ik ze toch niet snel gebruiken.
Qua zijwindgevoeiligheid zijn ze beter als cosmic carbon die ik daarvoor had (ze zijn dan ook iets minder hoog) maar in een waaierkoers zou ik ze toch niet snel gebruiken.
volledig mee eens met wat cubebiker zegt!
Ik heb mijn corima aero setje nu bijna 2 jaar en nooit echt problemen mee gehad, en ik gebruik ze redelijk veel tijdens het wielerseizoen! Verder kan je op meerdere plaatsen ook terug vinden dat corima een zeer goede prijs kwaliteitverhouding heeft!
Ik heb mijn corima aero setje nu bijna 2 jaar en nooit echt problemen mee gehad, en ik gebruik ze redelijk veel tijdens het wielerseizoen! Verder kan je op meerdere plaatsen ook terug vinden dat corima een zeer goede prijs kwaliteitverhouding heeft!