Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Anton29 Spam

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 18 jan 2008 19:14

Mods,

Neem actie zoals jullie willen maar dit is pure Spam zonder toegevoegde waarde:

Zeg Anton29,

Posts nodig om te verkopen of zo. Ga effe lekker wieberen zeg. Je loopt de hele zooi te spammen en vervuilen.

Niet zo?

Hier een lijst van je laatste posts en dat alles binnen 30 minuten:

Start > Forumvaria > Training, voeding en blessures > herstel na ziekte

gewoon terug rustig opbouwen

Start > Forumvaria > Training, voeding en blessures > piste of cyclocross

piste

Start > Forumvaria > Training, voeding en blessures > Nut van een tacx

Is nooit niet slecht.Vooral bij slecht weer

Start > Forumvaria > Training, voeding en blessures > Ademhalen

neus in mond uit

Start > Forumvaria > Training, voeding en blessures > hematocriet

de mijne was 46

Start > Forumvaria > Training, voeding en blessures > steunzolen

GEBRUIK ZE OOK

Start > Forumvaria > Training, voeding en blessures > Benen ontharen

VEET

Start > Forumvaria > Training, voeding en blessures > vastzittende kuiten

goed strechen?

Gaat allemaal nergens over.

Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

frankvanboven
Forum-lid

frankvanboven 18 jan 2008 19:28

@Zorro

Je hebt er een paar gemist!!

Niet te geloven wat die man allemaal post. Gelukkig is hij kort van stof.

Hij heeft zich in juni geregistreerd. Het lijkt er op dat hij nu snel aan z'n 25 posts wil komen om iets te koop aan te gaan bieden. Ben benieuwd of hij daar mee gaat komen.

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 18 jan 2008 19:47

18 stuks in 19 minuten. Recordje hoor. Doe ik toch al gauw een paar weken over.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 19 jan 2008 10:56

Boel is opgeruimd door Mark.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

pleegzusterbloe
Forum-lid

pleegzusterbloe 19 feb 2008 11:54

....als ik hier toch nog even op mag reageren:

Ikzelf ben ook al enige tijd lid. Lees regelmatig de forumbijdragen en vind het leuk om op deze manier steeds meer te leren over zowel het fietswereldje zelf, als allerlei technische zaken. Omdat ik eigenlijk nooit iets relevants bij heb te dragen aan de discussie heb ik nog nauwelijks gepost. Nu heb ik inmiddels echter wat spulletjes die ik te koop aan wil bieden. Moet ik nou maar als een gek gaan spammen om ook maar aan mijn 25 posts te komen?
Dat wordt met de huidige regelgeving wel in de hand gewerkt. Kan er niet ingevoerd worden dat iemand bv. minimaal 3 maanden geregistreerd moet staan voor hij/ zij iets te koop aan mag bieden (ik noem maar iets). Dat is een redelijke termijn om kennis te maken met het forum maar veel te lang voor mensen die even snel iets willen verkopen....

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 19 feb 2008 12:01

Dat je meeleest is hartstikke leuk en dat moet je ook vooral blijven doen. Het verkopen is echter bedoeld als extra'tje voor mensen die daadwerkelijk iets bijdragen. Zie het als een bedankje (cadeautje) voor hen die de tijd en moeite nemen zinnige dingen op te schrijven.

rezne
Forum-lid

rezne 19 feb 2008 16:23

Dat spammen gebeurt overigens wel behoorlijk, en is eigenlijk ook een logisch gevolg van de 25 posts regel. Ik kan zo wat users opsommen die 25 onzin berichten posten en die je vervolgens bij het 'te koop' onderdeel ziet.
Misschien is het niet zo gek om mensen te verbieden iets te verkopen als ze minder dan 3 maanden (ik noem maar wat) geregistreerd staan. Ik denk niet dat veel mensen 3 maanden wachten om een stuurpennetje voor €50 van de hand te doen. 25 posts heb je echter zo gemaakt. Ik denk dat forumleden meer gebaat zijn bij een leuke aanbieding van een lid dat weinig toevoegt aan het forum dan een aanbieding van iemand die in 5 minuten het forum vol spamt.
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

niklas2
Forum-lid

niklas2 19 feb 2008 17:14

Welke regels je ook bedenkt, ze zijn altijd te omzeilen.
Zie Anton29 die èn meer dan drie maanden staat geregistreerd èn meer dan 25 posts bij elkaar schraapt.
Er is al heel veel eerder over geschreven, maar misschien is het helemaal nog niet zo'n slecht idee als in verkoopptopics ook door niet-in-aankoop-geinteresseerden over het te koop aangebodene commentaar kan worden geleverd over de prijs-kwaliteitsverhouding.
Maar ook dat heeft nadelen.
Ambitie: veel
Tijd: te weinig

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 19 feb 2008 17:40

Je kunt het ook zo aanpakken dat het op "invite only" mag posten in V&A. Op Tweakers werkt het ook zo voor de huiskamer en bij mijn weten is dat vrij succesvol.

3 maanden én 25 posts lijkt me ook wel een beter systeem.

w0uter
Forum-lid

w0uter 21 feb 2008 15:13

Speedy Gonzalez was vandaag ook ineens heel erg actief met posts die er echt niet toe deden. Ik dacht al, wanneer komt de advertentie: En ja hoor!

ted038
Forum-lid

ted038 21 feb 2008 15:47

[quote="W0uter"]Speedy Gonzalez was vandaag ook ineens heel erg actief met posts die er echt niet toe deden. Ik dacht al, wanneer komt de advertentie: En ja hoor![/quote]

nu begrijp ik zijn "posbank" bij een klein obscuur klimmetje "nivo oprit" bij raad de weg (nl) ;)

zuivertje
Forum-lid

Gebruikersavatar zuivertje 21 feb 2008 16:31

[quote="havana"]Dat je meeleest is hartstikke leuk en dat moet je ook vooral blijven doen. Het verkopen is echter bedoeld als extra'tje voor mensen die daadwerkelijk iets bijdragen. Zie het als een bedankje (cadeautje) voor hen die de tijd en moeite nemen zinnige dingen op te schrijven.[/quote]

Vind je een reactie op een foto in bijvoorbeeld het "Fanclub Liz Hatch" topic een zinnige bijdrage?

Plaats reactie