Contador toch in de Tdf ?
Als Contador overstapt naar een andere ploeg zou hij in principe zijn gele trui kunnen gaan verdedigen.
Ik hoop dat hij er bij is in de ronde van Frankrijk.
Ik hoop dat hij er bij is in de ronde van Frankrijk.
Wanneer Contador naar een andere ploeg gaat zodat hij de tour kan rijden dan heb ik helemaaaaal geen respect meer voor hem.
Contador zou nooit naar een andere ploeg gaan, om zo toch de Tour de france te kunnen rijden.
Ik vind het wel erg zuur voor hem.(En voor zijn ploegmaats)
Ik denk dat Astana heel erg is veranderd, omdat Bruyneel er nu bij is gekomen.
Dus ik snap niet waarom Astana word geweerd van TdF, door alleen maar 2 Kazacken.
Ik vind het wel erg zuur voor hem.(En voor zijn ploegmaats)
Ik denk dat Astana heel erg is veranderd, omdat Bruyneel er nu bij is gekomen.
Dus ik snap niet waarom Astana word geweerd van TdF, door alleen maar 2 Kazacken.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Astana veranderd omdat Bruyneel weet hoe die zaken moet regelen zonder dat het aan het licht komt??
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
verrot zooitje, typischBruyneel, een oud coureur met een dope verleden, die bij once in de jaren negentig de boel besodemieterde, en nu een ploeg als astana zuivert? Weg met dat soort ploegleiders, en zulke ploegen. ASO doorgaan graag!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
De hele wielerwereld is gevuld met oud-coureurs. Als jullie denken dat alleen die paar die bekend hebben in de jaren 90 doping hebben gebruikt... Op de paar na die uit 't bedrijfsleven komen heeft iedereen gewoon vuile handen of weten ze op z'n minst meer dan ze vertellen.
marco39 schreef:verrot zooitje, typischBruyneel, een oud coureur met een dope verleden, die bij once in de jaren negentig de boel besodemieterde, en nu een ploeg als astana zuivert? Weg met dat soort ploegleiders, en zulke ploegen. ASO doorgaan graag!
Hoi,
Laatste reactie (ik had ooit afgezworen om nog ooit op dit Topic te reageren maar het moest even. Ik lig toch aan de bloedtransfusie en heb niks anders te doen).
Dus CSC ook weg uit de Tour dan?
Lance zijn 7 overwinningen maar in laten leveren?
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Ik blijf het een interessant netwerk vinden. Astana als voortzetting van Liberty Seguros, die op hun beurt een voortzetting waren van Once. Geen ploegen met een fraai verleden. En om de boel te zuiveren nemen ze de halve ploegleiding en rennersstal van Discovery / US Postal over. Waar ze nooit problemen hebben gehad maar ik vind he topmerkelijk hoeveel renners in de doping shit kwamen zodra ze bij Lance en co vertrokken: Heras, Hamilton, Landis, etc., etc. Bruyneel in huis halen en dan claimen dat het een zuivere nieuwe ploeg is, ik kan mij voorstellen dat de ASO zich achter de oren krabbelde en besloot daar niet in te trappen.
Geen enkel bewijs, ik weet het.
Geen enkel bewijs, ik weet het.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof