En toen dit zo door mijn hoofd zweefde vroeg ik mij af hoe het jullie vergaat tijdens en rondom het fietsen? Er gebeurd van alles...het stikt volgens mij van de sterke verhalen en anekdotes. Want wat hebben we toch allemaal te vertellen na een rit, tocht, wedstrijd of training. Visserslatijn of fietserslatijn? In ieder geval zitten we nooit verlegen om een verhaal. En als je (oud)profs tegenkomt en ziet praten met liefhebbers willen ze vaak een verhaal van vroeger vertellen.. Toen... en die...en.....
Wat maken we allemaal mee?? Ik zal de spits afbijten.
In 2005 deed ik mee aan een prijsvraag van Fiets. Juist...ja...die van deze site en de rest. Je kon een vip arrangement winnen om de Ronde van dichtbij mee te maken. DE RONDE VAN VLAANDEREN? Oei...dat leek mij wel wat. Dus ik meedoen.... Verder met de orde van de dag!
Op 01 april 2005, het was volgens mij een vrijdag, kreeg ik op het werk telefoon. Een jongen van de afdeling marketing van Sanora (verstond ik) die vroeg of ik mee had gedaan aan de prijsvraag van Fiets. WANT...ik was een van de gelukkige winnaars van een vip dagje in de Ronde. ??? WIE? IK? Ja, zegt ie. Komende zondag mag jij samen met een introduce op onze kosten de Ronde van dichtbij meemaken. JA JA...grapjas...weet je wat voor dag het is? 1 april. Daar trap ik niet in. Houdt een ander maar voor de gek. Waar hangen de verborgen camera's, wie zit hier achter en in het complot. Ik keek mijn kantoor rond en zocht naar een lens en microfoon. En ons gesprek stokte... Serieus hoor, u bent toch de heer.....(censuur). JA moest ik volmondig beamen. En na een gesprek van een minuut of 5 stelde ik voor dat hij mij een mail zou sturen met alle gegevens er in. Dat gebeurde en ik was inderdaad de gelukkige. Op die 1e april ben ik samen met een vriend naar Gent gereden en daar begon onze dag. Maar daarover later meer.
Eerst zijn jullie aan de beurt. Ik ben benieuwd!!!!