In Vlaanderen heerst Smogalarm.
Een reden om niet te trainen?
Wie heeft kennis van zaken?
smogalarm
-
- Forum-lid
geen reden om niet te trainen!!!
Ongeveer een half jaar geleden heeft in FITES hier een artikel over gestaan. Het is niet aan te raden om op of naast een druk verkeerstraject te trainen. Om verkeersluwe wegen zou je geen last moeten ondervinden.
Ongeveer een half jaar geleden heeft in FITES hier een artikel over gestaan. Het is niet aan te raden om op of naast een druk verkeerstraject te trainen. Om verkeersluwe wegen zou je geen last moeten ondervinden.
Live fast; die young. mijn blog
het artikel uit FIETS handelde over de hoeveelheid fijn stof in de lucht. Bij mijn weten is SMOG hetzelfde. Je doet idd niet goed aan om midden een industriele zone of naast een drukke weg te gaan trainen. Maar er moet toch wel ergens een plekje in de buurt zijn waar het minder vervuild is.
Live fast; die young. mijn blog
Als je gevoelige luchtwegen hebt zou ik niet gaan fietsen. Als ik Parijs-Roubaix op de TV zie dan moeten die renners toch aardig wat stof inademen. Ook niet echt gezond lijkt mij. Een mens kan toch aardig wat hebben. Als je met de auto in de file staat adem je ook veel uitlaatgassen en fijnstof in. Dus waar leg je de grens?
Beter alleen op de fiets dan eenzaam op de tandem.