Van Cyclecenter uit Axel kreeg ik de volgende offerte;
Je zou dan bv een goede naaf kunnen pakken bv een 105 10 speed met sapim 32-36 spaken (maak niet veel uit) en dan nog stijvere velg een regida dpx velg. Deze zijn ietjes zwaarder maar nog sterker als een mavic velgje.
Met 105 heb ik staan en kosten 133 euro. Indien gewenst cassette 35 euro extra.
Dan heb je hele sterke wielen.
Is dit wat en heeft iemand van jullie ervaring met deze zaak?
Rein
Cyclecenter Axel Ervaringen?? Graag advies
-
reinreidsma
- Forum-lid
rein
Het zijn in ieder geval sterke wielen. Maar ook erg zwaar volgens mij.....
Met Ultegra naven lopen ze denk ik beter en zijn ze wat duurzamer. De "goedkopere" naven van Shimano hebben de neiging snel rauw te lopen.
Met Ultegra naven lopen ze denk ik beter en zijn ze wat duurzamer. De "goedkopere" naven van Shimano hebben de neiging snel rauw te lopen.
Gang is alles!!
Ik heb er afgelopen week een wielset besteld, de Fulcrum Racing 3 (€350,- incl 2 vittoria binnenbandjes). Ik rijd er nog niet op, maar dat komt doordat ik niet goed opgelet heb qua body en cassette compatibiliteit, stom stom stom...
Hij was erg vriendelijk en netjes in het contact, in eerste instantie heb ik wat informatie gevraagd en toen ik eenmaal besteld had, stonden de wieltjes de volgende dag op de stoep, terwijl ik nog niet eens betaald had. Hij wou namelijk de betaling pas ontvangen op het moment dat hij het verstuurd had, omdat hij niet gemaild had nadien had ik het al binnen, direct overgemaakt natuurlijk.
Wat mij betreft een aanrader dus!
Hij was erg vriendelijk en netjes in het contact, in eerste instantie heb ik wat informatie gevraagd en toen ik eenmaal besteld had, stonden de wieltjes de volgende dag op de stoep, terwijl ik nog niet eens betaald had. Hij wou namelijk de betaling pas ontvangen op het moment dat hij het verstuurd had, omdat hij niet gemaild had nadien had ik het al binnen, direct overgemaakt natuurlijk.
Wat mij betreft een aanrader dus!